ورودی‌های بهمئی به روی گردشگران بسته شد

فرماندار بهمئی گفت: برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا با همکاری نیروی انتظامی از ورود گردشگرانی که قصد سفر به این شهرستان را داشته باشند جلوگیری خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،حکمت اله سنایی فرماندار بهمئی گفت: بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا، تمامی اماکن تفریحی و زیارتی  تعطیل و نیروی انتظامی در ورودی شهرستان از ورود گردشگران جلوگیری می کند.

او بیان کرد: در اجرای مصوبات ستاد پیشگیری استانی کرونا ایستگاه غربالگری و تب سنجی در ورودی شهرستان‌ نیز برپا شد.

حکمت اله سنایی با تاکید بر توصیه پزشکان و ستاد مرکزی مبارزه با این ویروس، در پیشگیری و مراقبت فردی افزود:  انتظار داریم همشهریان در خانه بمانند و از حضور در خیابانها و اماکن عمومی بطور جد خودداری کنند.

او بیان کرد:  ادارات و معابر عمومی به صورت روزانه تا رسیدن به شرایط عادی و سفید ضدعفونی می‌شود.

ویروس کرونا با نام کووید ۱۹ نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و اولین مورد از این بیماری نیز ۳۰ام بهمن‌ماه سال ۹۸ در ایران مشاهده شد.

این ویروس اکنون به حدود ۸۲ کشور سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.