عدالت شیرین‌ترین لذت برای قاضی

آئین تحلیف کارآموزان قضائی دوره سوم دادگستری استان کرمان صبح امروز با حضور موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از معاونان برگزار شد.

عدالت شیرین‌ترین لذت برای قاضیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان صبح امروز با حضور موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از معاونان آئین تحلیف کارآموزان قضائی دوره سوم دادگستری استان کرمان برگزار شد.

در این مراسم قضات جوان در پیشگاه قرآن کریم، به خدای قادر متعال سوگند یاد کردند که پاسدار عدالت و قسسط اسلامی باشند و با تکیه بر شرف انسانی خویش با رعایت امانت و تقوا در انجام وظایف قانونی خود کوشا باشند و در راستای تحکیم مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت مطلقه فقیه، انجام وظیفه کنند.

یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در آئین تحلیف کارآموزان قضائی دوره سوم دادگستری استان کرمان گفت:قضات جدید با عهدی که با خداوند متعال بسته اند بایستی به اجرای مفاد این سوگندنامه پایبند باقی بمانند.

او بیان کرد:زندگی جوامع بشری زمانی مطلوب و با کیفیت خواهد بود که آمیخته به عدالت باشد و برای یک قاضی به عنوان مجری عدالت هیچ لذتی بهتر از اجرای عدالت نیست.

موحد ابراز امیدواری کرد: که خداوند همواره یار و یاور شما قضات باشد تا در مسیر صحیح و درست حرکت کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار