یک گوشی vivo V19 دیگر در راه مالزی است

توئیتر ویوو مالزی با انتشار پستی از رونمایی یک گوشی vivo V19 دیگر خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل امروز گوشی Vivo V19 به طور رسمی در اندونزی رونمایی شود، اما ساعاتی پیش دقیقا همین اسم بار دیگر در توئیتر ویوو مالزی به نمایش درآمد. درست است که می‌شود گمان کرد این تیزر منتشر شده برای همین تلفن بوده و قرار است در بازار دیگری عرضه شود، اما نباید فراموش کرد که این روش ویوو برای معرفی محصولات خود نیست.

تصویر تبلیغاتی منتشر شده از vivo V19

این تصویر تبلیغاتی به طور مستقیم به دو دوربین دستگاه مذکور اشاره کرده و دوربین دوگانه سلفی آن را نشان می‌دهد. ترجمه شعاری که بالای عکس نوشته شده "نحوه دیدن شب را تغییر بده" است و بر اساس متن پست به زودی خود را به خریدارانش می‌رساند. در ادامه اسکرین شات این توئیت را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: پرچمدار جدید ویوو، رکورد بهترین عملکرد فنی بنچمارک AnTuTu را شکست +تصاویر 


یک گوشی vivo V19 دیگر در راه مالزی است

دوربین‌های سلفی دوگانه نشان می‌دهد که V19 مالزی در واقع بعد از Vivo V17 Pro به جای هر نسخه معمولی V17 به کار خواهد رفت.

نحوه نام‌گذاری محصولات اخیر شرکت ویوو

مطمئنا ویوو با اقدامات اخیر خود خریداران خط تولید جدیدش را گیج کرده است؛ اما بگذارید ما کمی شما را در تشخیص دستگاه‌های جدید آن راهنمایی کنیم. دستگاه جدید، که آن را Vivo V19 مالزی صدا می‌کنیم، با Vivo V19 اندونزی تفاوت دارد. گوشی Vivo V19 اندونزی در واقع همان تلفن vivo V17 هند با دوربین L شکل است.

سپس یک Vivo V17 دیگر با یک دوربین کامپوزیتی به شکل رومبوس وجود دارد که در روسیه قابل مشاهده است. این دستگاه در فیلیپین و بعضی از کشور‌های دیگر vivo S1 Pro نامیده می‌شود، اما در بازار داخلی Y9s نام دارد. همچنین ما قبلاً یک vivo S1 Pro در چین داریم که نسخه محلی vivo V15 Pro است. به نظر می‌رسد بهتر باشد ویوو در سیاست نام‌گذاری خود دقت بیشتری به خرج دهد، زیرا بسیاری از این شیوه ناراضی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار