دیدار سردار خرم از بیماران کرونایی

ساعات پایانی روز سه شنبه بیمارستان امام رضا علیه السلام تبریز علیرغم اینکه این روز‌ها نامش بیش از همیشه بر سر زبان‌ها افتاده، اما روز‌ها و شب‌های آرامی را پشت سر می‌گذارد. اطراف بیمارستان خلوت و آرام است. تذکر مسئولان برای تردد کمتر در بیمارستان امام رضا موثر واقع شده و اطراف و حیات بیمارستان کاملا آرام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،سردار خرّم فرمانده سپاه عاشورا ساعت هشت شب برای بازدید از روند درمانی بیماران کرونایی و تقدیر و تشکر از تلاش بی وقفه و مجاهدانه کادر پزشکی و پرستاری در این بیمارستان حضور یافت و از بخش‌های مختلف ایزوله شده بازدید بعمل آورد.

او بعد از بازدید از بخش ایزوله در گفتگویی کوتاه گفت: امشب برای تقدیر و تشکر از کادر درمانی، ریاست محترم بیمارستان و ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی اینجا آمدم. کادر درمانی با روحیه ایثارگرانه و خدمتگذرانه‌ی بسیار عالی و علیرغم وجود خطر برای خود ایشان، بدون وقفه در حال خدمت رسانی اند و جا داشت بنده نیز از این عزیزان تشکر کنم.

فرمانده عالی سپاه در استان خطاب به رییس دانشگاه علوم پزشکی گفت: ما به عنوان بسیج و سپاه آماده ایم هر آنچه برای شکست کرونا از دستمان بر می‌آید دریغ نکنیم. از ضدعفونی کردن مکرر بیمارستان گرفته تا تامین کادر پرستاری آن. باید تلاش کنیم مردم عزیزمان در این استان با طیب خاطر زندگی کنند. البته مردم باید توصیه‌های خودمراقبتی مسئولان بهداشتی را جدی بگیرند که اگر این اتفاق بیفتد و مردم توصیه‌ها را عمل کنند، مبارزه با این ویروس با سهولت انجام خواهد شد.

سردار خرّم به روحیه بالای کادر درمانی اشاره کرد و گفت: عشق و علاقه‌ای که ما اینجا دیدیم مثالزدنی و بی بدیل بود.

دینوری رییس بیمارستان امام رضا نیز در حالی که بغض راه گلویش را بسته بود گفت: من به این بچه‌ها می‌گویم در کتاب‌ها و فیلم‌ها بیشتر خوانده و دیده ایم که در دفاع مقدس یک رزمنده‌ای خودش را روی مین می‌اندازد تا دوستانش به سلامت عبور کنند، اما برای خود ما این روایت‌ها باورش سخت بود، با شیوع این ویروس و درگیر شدن کادر درمانی و مجاهدت شبانه روزی همکارانم در بیمارستان امام رضا، این روحیه ایثارگرانه را برایمان کاملاً باور پذیر کرد. اینجا از نگهبان بیمارستان گرفته پرستاران و پزشکان با وجود اینکه در معرض خطر جدی قرار دارند، اما با تمام وجود مشغول به خدمت اند.

اوگفت: این بیمارستان از شرایط خوبی برخوردار است. توسعه‌ای که در سال‌های اخیر اتفاق افتاده امروز ثمره اش را می‌بینیم.

اوخطاب به مردم گفت: اگر مردم مراقبت کنند زمان بهبود اوضاع طول نخواهد کشید، اما اگر مردم به هر دلیلی توصیه‌ها را جدی نگیرند شرایط بدتر خواهد شد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار