دستگیری ۷ نفر شایعه پرداز کرونا در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: فضای مجازی در لحظه رصد می‌شود.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با اشاره به رصد برخط فضای مجازی برای ایجاد آرامش عمومی در شرایط شیوع کرونا گفت: تا کنون ۷ نفر شایعه پرداز فضای مجازی در این استان دستگیر شده اند و پرونده قضایی تشکیل و تحویل مراجع محترم قضایی شده است.

دستگیری ۷ نفر شایعه پرداز کرونا در استان مرکزی

سردار مفخمی افزود: فضای مجازی روزانه و ساعت به ساعت رصد شده و با انتشاردهندگان هرگونه شایعات و تشویش اذهان عمومی در خصوص کرونا ویروس برخود می‌شود.

او اضافه کرد: برخورد باکسانی که تشویش اذهان عمومی می‌کنند جزو دستور کار پلیس است و با رصد فضای مجازی ، افرادی که با اخبار با شایعه پراکنی با خبرپردازی قصد تشویش اذهان عمومی داشتند شناسایی شده اند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: ضمن اینکه ما روزانه با سازمان علوم پزشکی، اصناف و دوستان دیگر بازدید‌های مشترکی داریم و روزانه بازار را کنترل می‌کنیم تا خدای ناکرده بحث احتکار و گرانفروشی پیش نیاید ، اگر موضوعاتی باشد جهت برخورد قانونی و قضایی پرونده قضایی تشکیل و تحویل تعزیرات حکومتی میشود.

او ادامه داد: سطح تماس پلیس با مردم نه تنها کم نشده بلکه به دلیل وظایفی که نیروی انتظامی دارد روز به روز  این وضعیت دارد تشدیدمی شود ضمن اینکه در موضوعات ماموریتی سعی می‌کنیم با رعایت نکات بهداشتی خدای نکرده برای همکاران مشکلی پیش نیاید.

سردار مفخمی تصریح کرد: به جهت اینکه سطح تماس ماموران نیروی انتظامی با مردم زیاد است سعی می‌کنیم با آموزش‌هایی که می‌دهیم و اقلامی که تحویل این نیرو‌ها می‌دهیم خدایی ناکرده برایشان مشکلی پیش نیاید.

او در پایان از مردم خواست تخلفات را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند تا در اسرع وقت پیگیری، بررسی و برخورد شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.