اوقاف یزد به صف مبارزه با کرونا پیوست/ تولید روزانه ۶۰ هزار ماسک در یزد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه یزد گفت: روزانه ۶۰ هزار ماسک در بیش از ۴۰ کارگاه‌های تجمعی و خانگی راه اندازی شده از سوی این اداره، تولید و روانه بازار می‌شود.

اوقاف یزد به صف مبارزه با کرونا پیوستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد حسین کاظمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد گفت: حدود ۳۰۰ نفر از خیاطان آموزش دیده روزانه ۶۰ هزار ماسک در پنج کارگاه تجمعی و ۴۰ کارگاه خانگی یزدکه به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد راه اندازی شده است، تولید می شود.

او با بیان اینکه برای تولید این ماسک‌ها ابتدا افراد متقاضی آموزش‌های لازم را دیده اند، افزود: ماسک‌های تولید شده در کارگاه‌های مذکور به صورت مستقیم وارد بازار نمی‌شود بلکه در وهله اول ماسک ها به نماینده علوم پزشکی یزد تحویل داده می‌شود و پس از طی مراحل استرلیزه و ضدعفونی شدن وارد بازار شود.

کاظمی قیمت‌ فروش ماسک‌های تولیدی را  بسیار پایین‌تر از قیمت‌ کنونی ماسک در فروشگاه ها دانست و اظهارداشت: در صددیم قیمت گذاری ماسک ها به نحوی صورت گیرد که تا حدودی قیمت اصلی ماسک به بازار بازگردد و اقشار مختلف مردم توانایی خرید آن را داشته باشند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه یزد تاکید کرد: دریافت هزینه ماسک‌ها به این خاطر است که بتوانیم باز هم تولید ماسک داشته باشیم و جمعیت بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

کاظمی در پایان تصریح کرد:  آستان قدس رضوی یزد و موکب الرضا (ع) نیز در تولید این ماسک‌ها با اداره اوقاف شهرستان یزد همکاری دارند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار