تعیین تکلیف ۳۲۱ پرونده حقوقی موقوفات یزد در محاکم قضایی

رئیس اداره حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۳۲۱ پرونده حقوقی موقوفات استان در محاکم قضایی تعیین تکلیف شده است.

تعیین تکلیف ۳۲۱ پرونده حقوقی موقوفات یزد در محاکم قضاییسعید جعفری پور رئیس اداره حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، از تعیین تکلیف بیش از ۳۲۱ پرونده حقوقی از ابتدای سالجاری تاکنون در استان خبر داد و گفت: در این مدت اجرای حکم۲۳۵ پرونده حقوقی موقوفات انجام شده است.

او با بیان اینکه اوقاف با جدیت پرونده های دعاوی در دو سطح عادی و ملی را پیگیری می کند، افزود: پارسال نیز۳۰۲ پرونده حقوقی موقوفات روانه محاکم قضائی شد که در نهایت حکم ۲۸۰ پرونده به نفع موقوفات صادر گردید.

جعفری پور با تاکید بر اینکه پیگیری‌ها تا اجرای کامل احکام قطعی‌له موقوفات ادامه می‌یابد، اظهارداشت: پرونده‌های حقوقی شامل افراد حقیقی و حقوقی می‌شود که به موقوفات دست درازی کرده و یا حق و حقوق موقوفات را نپرداخته‌اند.

رئیس اداره حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در ادامه با بیان اینکه از ابتدای امسال تا اوسط اسفندماه هر ده روز، یک وقف جدید به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: در مجموع در این مدت ۳۶ وقف جدید در سامانه جامع اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه استان یزد به ثبت شده است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.