تهیه پروتکل روانی اجتماعی کاهش اضطراب

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از تهیه پروتکل روانی اجتماعی برای کاهش اضطراب ناشی از بیماری کرونا توسط روانشناسان مجرب بهزیستی خبر داد.

بهزیستی  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان  کرمانشاه اعلام کرد: با توجه به وظیفه ذاتی سازمان بهزیستی در خصوص فراهم نمودن آرامش روانی، اجتماعی جامعه در موقع بروز بحران‌ها، این اداره کل نسبت به تهیه پروتکل روانی-اجتماعی به منظور کاهش اضطراب ناشی از بیماری کرونا توسط روانشناسان مجرب بهزیستی استان اقدام کرده است که بر اساس آن پیام‌های روانشناسی و آرامش بخشی از طریق کانال‌های خبری، زیرنویس شبکه استانی، سایت‌ها در دسترس افراد جامعه قرار خواهد گرفت.

 رضوان مدنی گفت: طرح پروتکل  بعد از نهایی شدن توسط کارشناسان و روانشناسان مجرب بهزیستی استان، جهت تصویب و ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی به ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که به ارسال گردید که مورد تصویب نهایی این ستاد قرار گرفت.

 رضوان مدنی با اشاره به اینکه خط تلفن (۱۴۸۰) با عنوان صدای مشاور از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ شب آمادگی ارائه خدمات مشاوره‌ای تلفنی به همشهریان محترم را دارد، گفت: همشهریان محترم می‌توانند پیشنهادات خود را جهت بهبود فرایند مشاوره‌ای با کارشناسان بهزیستی از طریق تلفن ۱۴۸۰ صدای مشاور اعلام کنند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار