مراکز جامع سلامت پذیرای بیماران تنفسی را بشناسید

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، اسامی مراکز منتخب جامع سلامت در استان یزد را اعلام کرد.

مراکز جامع سلامت پذیرای بیماران تنفسی استان یزد، را بشناسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، دکتر محمود نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: در شهر یزد، چهار مرکز و در هر یک از شهرستان‌های استان، یک مرکز منتخب جامع سلامت منظور شده است.

او چهار مرکز منتخب جامع سلامت در شهر یزد را شامل مرکز رحمت‌آباد، نیکوپور، امامشهر، و زارچ اعلام کرد و افزود: مرکز بقایی پور بیمارستان شهید صدوقی نیز آماده پذیرش بیماران با اعلام تنفسی و تب و لرز است.

نوری شادکام ادامه داد: مرکز جامع سلامت شماره ۲ ابرکوه، مرکز شماره چهار اردکان، مرکز شماره ۲ بافق و مرکز شماره یک میبد نیز برای همین منظور، آماده پذیرش این بیماران هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اضافه کرد: همچنین مراکز جامع سلامت شهرستان‌های اشکذر، بهاباد، محمد رسول الله تفت، خاتم، شهید بهشتی مهریز نیز آماده پذیرش این دست از بیماران می‌باشند.

او تصریح کرد: مراجعه کنندگان به این مراکز توسط پزشکان مستقر در آن ویزیت و در صورتی که درمان به صورت سرپایی باشد، بیمار را ویزیت و مرخص می‌کنند و در صورتی که مشکوک به کرونا باشد ضمن قرنطینه بیمار در منزل، از خانواده وی نیز در برابر بیماری احتمالی محافظت خواهد شد.

نوری شادکام اضافه کرد: این دست از بیماران در صورتی که نیاز به بستری شدن داشته باشند در بیمارستان‌های همان شهرستان بستری خواهند شد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار