امدادگران و داوطلبان هلال احمر با نحوه برخورد با افراد مشکوک به کرونا آشنا شدند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم گفت: امدادگران و داوطلبان هلال احمر در ایستگاه‌های تب سنجی خاتم با نحوه برخورد با افراد مشکوک به کرونا آشنا شدند.

امدادگران و داوطلبان هلال احمر با نحوه برخورد با افراد مشکوک به کرونا آشنا شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حسین نوید رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم از برپایی پنج ایستگاه غربالگری و تست تب سنجی در پنج نقطه این شهرستان خبر داد و گفت: کارگاه آموزشی ویژه اعضا جوانان و امدادگران شرکت کننده در ایستگاه‌های تب سنجی خاتم جهت آشنایی با نحوه برخورد با افراد مشکوک به کرونا برگزار شد.

نوید افزود: کارشناسان در این کارگاه‌های آموزشی نحوه مقابله و پیشگیری از ورود این ویروس را برای شرکت کنندگان توضیح دادند و موارد ایمنی در ایستگاه‌های غربالگری برای شرکتت کندگان در طرح ارائه نمودند.

او بیان کرد: با همکاری و مشارکت دیگر دستگاه‌ها در پنج نقطه ورودی شهرستان و هرات و مروست و چاهک ایستگاه‌های غربالگری و تست تب سنجی توسط امدادگران هلال احمر شهرستان صورت می گیرد.

نوید عنوان کرد: از همین رو اعضای جوانان در کنار امدادگران و داوطلبان این جمعیت از ساعات ابتدایی فعالیت جمعیت هلال‌احمر در پست‌های غربالگری و تب سنجی، به منظور کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا حاضر، تا بتوانند حس نوعدوستی خود را در قبال همنوعان خود نشان دهند.

این مقام مسئول گفت: هموطنان و همشهریان عزیز نیز سعی کنند برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از منزل خود خارج نشوند و توصیه‌های بهداشتی در این زمینه را حتماً رعایت نمایند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.