وحیدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برای تحقق شعار سال باید روی به برنامه ریزی بیاوریم

نماینده منتخب مردم بجنورد در مجلس یازدهم گفت: برای تحقق شعار سال باید برنامه ریزی داشته باشیم و آن را از حالت شعاری خارج کنیم.

برای تحقق شعار سال باید روی به برنامه ریزی بیاوریم

محمد وحیدی نماینده منتخب حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، راز وجرگلان،گرمه و جاجرم در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تحقق شعارهای سال گفت: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) یک مدیریت استراتژیک و قوی و بسیار هوشمندانه با نگاه بین المللی و داخلی دارند، مهم ترین ویژگی این نگاه این است که در سال‌های اخیر وجه نگاه جنبه اقتصادی داشته که همان پاشنه آشیل کشور است.

او افزود: فرصت دادن به نیرو‌های جوان و فارغ التحصیلی که می‌توانند بخش اقتصادی را راهبری کنند و با طرح و برنامه مناسب کارآفرینی داشته باشند می‌تواند پیشرفت خوبی در کشور در حوزه اقتصاد ایجاد کند.

وحیدی ادامه داد: متاسفانه بسیاری از دستگاه‌ها و گروه‌ها مانند گروه‌های خودروسازی، انحصار طلبی می‌کنند که موجب نادیده گرفتن جوانان با استعداد و کارآمد می‌شود و در نتیجه این تفکر، جوانان یا راهی خارج از کشور می‌شوند یا به انزوا کشیده می‌شوند.

نماینده منتخب حوزه حوزه انتخابیه بجنورد، مانه، جاجرم و سملقان تصریح کرد: برای اینکه این راهبرد‌ها که هر سال تحت عنوان شعار سال مطرح می‌شوند، محقق شوند باید روی به برنامه ریزی بیاوریم.

او در ادامه گفت: متاسفانه بیشتر وجه همایشی آن مورد توجه قرار می‌گیرد و تنها به برگزاری همایش و نصب چند بنر و پوستر بسنده می‌کنند.

وحیدی در پایان عنوان کرد: شعار سال نشان دهنده نقص کشور در آن دوره است؛ مثلا وقتی صحبت از تولید ملی می‌شود، یعنی تولید ملی در کشور مورد توجه قرار نگرفته است و باید برای رسیدگی به آن تدابیری در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار