راهکار عجیب شهروند ایتالیایی برای در امان ماندن از کرونا!

راهکار عجیب یک مرد ایتالیایی برای در امان ماندن از ابتلا به کرونا به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شیوع کرونا، سازمان بهداشت جهانی از مردم جهان خواست تا برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس نکات بهداشتی را رعایت کنند. شستن مرتب دست‌ها و حفظ فاصله ۱.۵ تا ۲ متر از مهمترین توصیه‌های سازمان جهانی بهداشت برای جلوگیری از ابتلا افراد به کرونا بود. رعایت فاصله حداقل ۱ متری از فردی که سرفه یا عطسه می‌کند می‌تواند از آلوده شدن شدن افراد جلوگیری کند.

به همین منظور به تازگی یک شهروند ایتالیایی برای در امان ماندن از ابتلا به کرونا از روشی منحصر به فرد استفاده کرده است. ویدئویی که در توئیتر منتشر شده است راهکار عجیب این مرد ایتالیایی را به تصویر می کشد.  این مرد میانسال برای مصون ماندن از ابتلا به کرونا  از یک مقوای بزرگ دایره مانند استفاده کرد. در این ویدئو این مرد در حالی که خود در وسط مقوا ایستاده در حال پیاده روی در خیابان‌های رم دیده می‌شود. صدای فردی که در حال تهیه با تلفن همراه خود است شنیده می‌شود که از این مرد سوال می‌پرسد این فاصله ایمن برای چیست که او در پاسخ می‌گوید: «برای کروناویروس».

گفتنی است؛ اقدام این شهروند ایتالیایی برای درامان ماندن از ابتلا به کرونا در حالی خبرساز می‌شود که تاکنون آمار قربانیان کرونا در این کشور به نزدیک ۱۵۰۰ نفر رسیده است. ابتلای بیش از ۲۰ هزار نفر در این کشور به کروناویروس نیز تایید شده است. ایتالیا برای مقابله با کرونا اقدام به قرنطینه شهر‌های خود کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار