دهقانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصلاح قانون انتخابات اولویت مهم مجلس یازدهم است

منتخب مردم ورزقان در مجلس یازهم گفت: میدان دادن به مردم، کوچک سازی و کاهش هزینه های دولت می توانند اولویت های مجلس یازدهم باشد.

اصلاح قانون انتخابات اولویت مهم مجلس یازدهم استالله‌وردی دهقانی منتخب مردم ورزقان در مجلس یازهم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اولویت‌های مجلس یازدهم گفت: اصلاح ساختار دولت و قوه اجرایی کشور باید اصلی ترین هدف مجلس یازدهم باشد.

او افزود: مجلس امروز دچار روزمرگی شده و برنامه خاصی برای بهبود معیشت مردم و پیشبرد چرخه اقتصاد و صنعت ندارد و این در شرایطی است که تحریم ها هم مشکل ساز شده اند.

دهقانی درباره شاخص‌های پیشرفت در کشور گفت: باید تمامی توانایی های کشور در همه حوزه ها همچون دانشگاه و مراکز تحقیقاتی، دستگاه های اجرایی و حتی سیستم ها و دستگاه های نظامی را به میدان بیاوریم تا ساختار صنعت و مدیریت کشور را متحول کنیم.

منتخب مردم ورزقان در مجلس یازهم ادامه داد: وزارتخانه ها، نهادها و سازمان ها و در مجموع سیستم اجرایی کشور در شرایط فعلی باید برای بهبود وضعیت اقتصاد، صنعت و معیشت، الگوی موفق صنعت نظامی را مد نظر قرار دهند و طبق آن حرکت کنند.

او با اشاره به لزوم اجرای مدیریت جهادی در کشور تصریح کرد: باید به شکل جهادی و با فکر و ایده های نو و خلاقانه وارد میدان شد و قوانین جدید وضع و قوانین گذشته را پالایش کرد.

دهقانی در پایان تاکید کرد: میدان دادن به مردم، کوچک سازی و کاهش هزینه های دولت و از طرفی دیگر افزایش درآمد دولت با مالیات و میدان دادن به بخش خصوصی می توانند اولویت های مجلس یازدهم باشد تا اقتصاد خود را بهبود ببخشیم و از امکانات کشور به بهترین شکل استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار