زنگنه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نگاه به تولید باید مردم‌محور باشد

منتخب مردم تربت حیدریه گفت: نگاه به تولید باید به سمت اقتصاد مقاومتی و مردمی برود.

نگاه به تولید باید مردم‌محور باشدمحسن زنگنه منتخب مردم تربت حیدریه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره تاثیر جوانگرایی در عملکرد مجلس آینده اظهار کرد: معتقدم افرادی که مجلس آینده را تشکیل خواهند داد از فضای حوزه اقتصاد دور نیستند، چون اکثرشان در مراکز ترمیم لوایح و طرح هایی که در این مدت در مجالس گذشته تنظیم شده، نقش داشته اند.

او افزود: خیلی از افراد جوانی که به مجلس آینده وارد می شوند با اقتصاد مقاومتی آشنا هستند و باید توجه داشت که جوانی آن ها موجب بی تجربگی نمی شود.

زنگنه با بیان اینکه ایراداتی در حوزه قانون گذاری کشور وجود دارد گفت: این فرآیند چهل سال به شیوه ای یکسان تکرار شده است که برای اصلاح این ساختار در کشور نیاز به تحول داریم.

منتخب مردم تربت حیدریه در مجلس یازهم تاکید کرد: تعدد نمایندگان تازه وارد در مجلس آینده تهدید نیست، بلکه یک فرصت است. یعنی اگر مجلس آینده را تحول خواه می دانیم، این تحول باید از نمایندگانش شروع شود.

او ادامه داد: اینکه بگوییم مجلس آینده تحول خواه باشد، اما نماینده ها همان افراد دوره قبلی باشند صحیح نیست. در واقع نگاه به تولید باید به سمت اقتصاد مقاومتی و مردمی رود.

زنگنه با اشاره به این اینکه خیلی از طرح ها و قوانین نیاز به تغییرات و اصلاحات اساسی دارد و این تنها با ورود افراد جدید به مجلس امکان پذیر خواهد بود تصریح کرد: اکثر منتخبان جدید در مجلس یازدهم در حوزه اقتصاد، انرژی، کشاورزی و محرومیت زدایی سوابق خوب و افکار جدیدی دارند که مجلس را به سمت تحول خواهی حرکت می دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
تا شیر نفت را روی صادرات نبندیم مثل بچه راحت طلب دنبالشیم
آخرین اخبار