واکنش ترامپ به مناظره نامزدهای دموکرات انتخابات آمریکا: بایدن دروغ گفت، مراقب باشید!

رئیس‌جمهور آمریکا به مناظره جو بایدن و برنی سندرز نامزد‌های دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به مناظره جو بایدن و برنی سندرز نامزد‌های دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در پیامی توئیتری نوشت: باید بگویم، این مناظره بسیار خسته کننده بود. بایدن به دروغ گفت من می‌خواهم امنیت اجتماعی و بیمه درمانی را قطع کنم. این همان چیزی است که همه آن‌ها چهار سال پیش گفتند و هیچ اتفاقی نیفتاد. در واقع، من امنیت اجتماعی و بیمه درمانی را نجات دادم. من قطع نخواهم کرد، اما آن‌ها خواهند کرد. مراقب باشید!

واکنش ترامپ به مناظره نامزدهای دموکرات انتخابات آمریکا: بایدن دروغ گفت، مراقب باشید!

 جو بایدن، معاون باراک اوباما، رئیس‌‎جمهور پیشین آمریکا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور و برنی سندرز، سناتور دموکرات آمریکایی شب گذشته برای اولین بار به صورت دو نفره مناظره کردند.

بایدن در ابتدای صحبت‌های خود در حالیکه دو بار سرفه کرد گفت: «این بحران خیلی بزرگی است و مقابله با آن همکاری همه را می‌طلبد. در وهله اول من تعداد تست‌ها را افزایش می‌دهم و مطمئن می‌شوم که در همه ایالت‌ها مردم به تست کرونا دسترسی دارند. از بیمارستان و تخت‌های کافی در بیمارستان‌ها باید مطمئن شویم و همچنین باید با مشکلات اقتصادی ناشی از آن مقابله کنیم.»

سندرز نیز گفت: «به نظر من اولین گام، چه من رئیس‌جمهور شوم یا نشوم، این است که جلوی حرف‌های رئیس‌جمهور را همین الان بگیریم، چرا که او در حال تضعیف پزشکان و کارکنانی است که در حال کمک به مردم آمریکا هستند. بیایید صادق باشیم؛ اپیدمی ویروس کرونا در آمریکا ضعف‌ها و ناتوانی باورنکردنی سیستم خدمات درمانی ما را آشکار کرد. دولت باید تهاجمی عمل کند تا همه مردم بدانند که وقتی بیمار می‌شوند همه مخارج آن پرداخت می‌شود. مردم نباید نگران پرداخت پول برای درمان خود باشند.»

ویروس کرونا در تمامی ایالت‌های آمریکا شیوع پیدا کرده است؛ این در حالیست که دونالد ترامپ پیش از این شیوع کرونا در این کشور را قویا انکار می‌کرد.

اتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار