فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

برخورد پلیس با هرگونه تجمع در چهارشنبه آخر سال

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:پلیس با هرگونه تجمع در چهارشنبه آخر سال برخورد می کند.

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: پلیس ایلام در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا و همکاری با مدافعان سلامت برای کنترل و مهار این ویروس از هرگونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

او با بیان اینکه متاسفانه امروزه برخلاف گذشته، برخی افراد، چهارشنبه سوری را به چهارشنبه سوزی و شبی پر مخاطره برای شهروندان تبدیل کرده اند، بیان کرد: پلیس در راستای تامین امنیت و سلامت شهروندان با هرگونه تجمع و آتش بازی در چهارشنبه آخر سال جلوگیری و برخورد خواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: با توجه به تاکید مدافعان حوزه سلامت مبنی بر انتشار سریع ویروس کرونا، پلیس ایلام در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری در چهارشنبه سوری اقدام به بستن بام ایلام و منطقه تفریحی چغاسبز خواهد کرد.

سردار یاری با بیان اینکه تنوع و گستردگی ماموریت‌های نیروی انتظامی، در هیچ شرایطی نمی‌تواند ما را نسبت به تامین نظم و امنیت شهروندان بی تفاوت کند، اضافه کرد: ماموران انتظامی استان در طول اجرای طرح‌های پیشگیرانه قبل از چهارشنبه سوری تا کنون بیش از ۳۸ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف کرده اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با قدردانی از همکاری خوب مردم در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال، در سال‌های گذشته از شهروندان خواست: با خوداری از شرکت در تجمعات و آتش بازی‌های چهارشنبه سوری از انتشار و مبتلا شدن به ویروس کرونا و ایجاد هرگونه حادثه ناگوار جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.