هشدار پلیس خراسان رضوی به تجمع کنندگان چهارشنبه آخر سال

معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: تجمع افراد در چهارشنبه آخر سال می‌تواند خطر انتقال ویروس کرونا را افزایش دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان رضوی طی گفتگو با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه در روز‌های پایانی هر سال به دلیل غفلت برخی شهروندان، شاهد وقوع حوادثی بوده‌ایم، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان، شهروندان باید برای حفظ سلامتی و امنیت خود و خانواده‌هایشان توجه بیشتری به توصیه‌های پلیسی و خود مراقبتی داشته باشند.
 
او تصریح کرد:  دست به دست شدن مواد محترقه و مواد انفجاری دست‌ساز نیز می‌تواند زمینه خطر انتقال ویروس کرونا را افزایش دهد.

سرهنگ نگهبان افزود: در حال حاضر ظرفیت اورژانس بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برای خدمت‌رسانی و مراقبت‌های ویژه از بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته و پیشگیری از وقوع حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال می‌تواند کمک شایانی به مراکز درمانی داشته باشد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: پلیس خراسان رضوی با عاملان احتکار مواد ضدعفونی‌کننده و اقلام ضروری شهروندان نیز برخورد جدی می‌کند.

انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.