نقص فنی عابربانک ها در حین ضد عفونی کردن

سرپرست فرمانداری سیرجان گفت:با توجه به اینکه برخی از عابربانک‌های استان کرمان در حین ضدعفونی کردن دچار نقص فنی شده اند، از این پس نظافت عابربانک‌های بر عهده خود بانک‌ها است.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، بهاالدینی ، سرپرست فرمانداری شهرستان سیرجان گفت:به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، ضد عفونی کردن معابر عمومی بصورت مستمر در حال انجام است.

او افزود: از روز‌های ابتدای شیوع ویروس کرونا ضدعفونی کردن معابر عمومی، تاکسی ها، بازار، بیمارستان ها، درمانگاه ها. توسط جوانان داوطلب، بسیج، حوزه علمیه، وبا محوریت شهرداری انجام شده است.

بهاالدینی پراکندگی و موازی کاری را از جمله نواقص این طرح عنوان کرد و افزود: با تمام تلاش‌هایی که طی این مدت انجام شده، اما در جا‌هایی مدیریت کار نواقصی داشت که با تشکیل کمیته گندزدایی اماکن عمومی و معابر شهرستان، با حضور همه متولیان امر برای برطرف نمودن مشکلات و تسهیل در کار، تقسیم بندی وظایف برای هر ارگان و نهاد انجام شد.

بهاالدینی مسئولیت نظارت و هماهنگی اجرای این پروژه را با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دانست و اظهار داشت:با هدف تقسیم وظایف اعضای کمیته و جلوگیری از موازی کاری، مسئولیت گندزدایی هر منطقه بر عهده یک ارگان و یا گرو‌های مردمی بصورت جداگانه قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری در پایان گفت:با توجه به اینکه برخی از عابربانک‌های استان در حین ضدعفونی کردن دچار نقص فنی شده اند، از این پس نظافت عابربانک‌های بر عهده خود بانک‌ها است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.