برخورد با ۳۷ صنف متخلف در رفسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: به منظور اجرای طرح مقابله با شیوع ویروس کرونا، ۳۷ قلیان‌سرا در این شهرستان پلمب شد.

برخورد با ۳۷ صنف متخلف در رفسنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهدی کریمی فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با اشاره به گفت: پلمب ۷۰۰ واحد صنفی متخلف توسط اماکن و صدور اخطاریه دیگر اقدامات نیروی انتظامی در سال جاری بوده و ۳۷ قلیان‌سرا برای مقابله با شیوع کروناویروس در این شهرستان پلمب شد.

کریمی از افزایش وقوع جرایم رایانه‌ای و سوءاستفاده فرصت‌طلبان از فضای مجازی یاد کرد وافزود: پلیس فتا شهرستان ۹۰ درصد جرایم رایانه‌ای را کشف کرده است.

او از خانواده‌ها خواست مراقبت ویژه‌ای از فرزندان خود داشته باشند تا از منزل خارج نشوند، همچنین عوامل پلیس شب چهارشنبه آخر سال در محور سرچشمه آماده‌باش هستند و با افرادی که اقدام به برهم زدن نظم عمومی دارند برخورد و وسایل نقلیه آن‌ها را توقیف خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از استقرار پست قرنطینه در ورودی جوادیه فلاح و احمد‌آباد دئفه خبرداد و گفت: در این روز‌ها که هشدار‌هایی مبنی بر عدم تجمع برای در امان ماندن از ویروس کرونا داده می‌شود، پلیس با هرگونه تجمع برخورد خواهد کرد.

همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۳ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۱ درصد رشد کشفیات داشتیم.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار