تلویزیون برای چهارشنبه سوری چه فیلم هایی تدارک دیده است؟

امشب در آخرین سه شنبه سال، شبکه‌های مختلف تلویزیونی فیلم‌های جذابی را برای بینندگان خود آماده کرده اند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، امشب در آخرین سه شنبه سال، شبکه‌های تلویزیونی فیلم‌های جذابی را برای بینندگان خود آماده کرده اند.

جشن چهارشنبه سوری و برگزاری آیین‌های گروهی ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا تحت الشعاع قرار گرفته است، اما تلویزیون با پخش فیلم‌های سینمایی مختلف در کنار مردم این جشن را برگزار می‌کند.

شبکه یک سیما امروز فیلم سینمایی «پادشاه یاغی» به کارگردانی «دیوید مکنزی» را ساعت ۱۰ صبح پخش کرد که تکرار این فیلم فردا چهارشنبه ۲ بامداد خواهد بود. «پادشاه یاغی»، داستان زندگی «رابرت یکم» پادشاه اسکاتلند است که برای رفع سلطه بریتانیا برکشورش تلاش‌های بسیاری انجام داد.

فیلم سینمایی «پناهگاه امن» به کارگردانی «اندی فیکمن» هم ساعت ۱۷ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

شبکه سه سیما هم فیلم سینمایی «ماموریت غیرممکن ـ غبار» را ساعت ۱۶:۳۰ پخش می‌کند.

«نبوغ شگفت انگیز» به کارگردانی «جین پیر جانت» عنوان فیلم سینمایی است که امروز ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود. فیلم سینمایی «اکسل» به کارگردانی «الیور دالی» هم ساعت ۲۲ از این شبکه پخش خواهد شد.

فیلم تلویزیونی ایرانی «سقفی برای زندگی» به کارگردانی «سید محمدرضا ممتاز» هم ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش می‌شود.

امروز شبکه کودک هم دو انیمیشن زیبا برای این گروه سنی در نظر گرفته است. انیمیشن سینمایی «هاچیپو» به کارگردانی «اولریک کنیش»، ساعت ۱۴ و انیمیشن سینمایی «مدرسه خرگوش‌ها ـ نگهبانان تخم مرغ طلایی» به کارگردانی «اوته وان مانچو پال»، هم ساعت ۱۹ از این شبکه پخش خواهد شد.

پخش فیلم سینمایی «دنیای ماجراجویی» به کارگردانی «لینو دیسالوو»، امروز ساعت ۱۷ از شبکه امید پخش خواهد شد.

فیلم‌های سینمایی «مرد مورچه ای»، «مهریه بی بی» به کارگردانی «اصغر هاشمی»، «تی ۳۴»، «حس ششم»، «مرد مورچه‌ای و زنبور»، «ماجرای ناگوار» و «آخرین جنگجوی قهرمان» امروز در ساعت‌های ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار