معاون صنعت لرستان:

توزیع میوه نوروزی با قیمت مصوب در لرستان آغاز شد

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۷۵۰ تن سیب و پرتغال با قیمت مصوب دولتی برای ایام پایانی سال در سطح استان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  حسین دالوند معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: حدود ۵۰۰ تن پرتغال و ۲۵۰ تن سیب با توجه به نیاز استان از یک ماه پیش ذخیره‌سازی شده و از امروز شاهد توزیع آن‌ها در سطح استان و در میان مراکز عرضه مستقیم شامل اتحادیه‌ها، عاملین سازمان میدان‌ها میوه و تره‌بار، تعاونی‌های روستایی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای خواهیم بود.

او ادامه داد: در مجموع ۷۵۰ تن سیب و پرتقال بین میدان‌ها شهرستان‌های استان توزیع شده و با قیمت مصوب سیب ۶ هزار و ۲۰۰ و پرتقال ۵ هزار و ۲۰۰ به فروش می‌رسد، در سطح شهر خرم‌آباد ۷۲ مرکز تعیین شده و اصناف معتبر این محصولات را توزیع خواهند شد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اضافه کرد: تمامی متصدیان واحد‌های عرضه‌کننده موظف به نصب قیمت در معرض دید مشتریان هستند.

دالوند با اشاره به آخرین وضعیت تأمین کالا‌های اساسی در سطح استان، افزود: ۸۴۰ تن برنج بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع شده و طی دو روز آینده ۳۷۰ تن دیگر نیز بین آن‌ها توزیع می‌شود و هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه نداریم.

او بیان کرد: همچنین ۲۸۰ تن گوشت مرغ و ۲۸۰ تن گوشت منجمد نیز ذخیره‌سازی شده و در صورت نیاز توزیع خواهند شد و در مجموع از نظر اقلام اساسی مردم هیچ کمبودی نداریم.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار