مرگبارترین عروسی‌هایی که تاکنون برگزار شده است!

در گزارش زیر درباره داستان‌های عجیبی از عروسی‌ها صحبت خواهیم کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تصادف جاده‌ای غم‌انگیز در روز عروسی، عقد زوج جوان را در محلی که هیچ وقت انتظارش را نداشتند رقم زد. هنگامی که لورن و تام اهل ایندیاناپولیس به سمت مرکز شهر می‌رفتند تا عکس‌های عروسی خود را بگیرند، مینی بوسی که مهمانان آن‌ها را می‌برد، تصادف کرد. مینی بوس با ضربه ماشین رو به رو به وسط تقاطع پرتاب شد و بسیاری از مهمان‌ها را مجروح کرد و متأسفانه یکی از ساقدوشان داماد کشته شد.


بیشتر بخوانید:جشن عروسی ۱۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی سوژه داغ رسانه‌ها شد + تصاویر


در چند ثانیه، شادترین روز زندگی عروس و داماد به مانند فیلمی ترسناک شد، زیرا آن‌ها به محض ورود به بیمارستان دوست خود را مرده یافتند و همچنین ۱۴ نفر از مهمان عروسی خود را در اتاق اورژانس دیدند. برای کم کردن میزان غم حادثه عروس و داماد مراسمی کوچک در اتاق کنفرانس بیمارستان برگزار کردند و مدت کوتاهی پس از آن، مراسم یادبود دوستشان، جیمز را برگزار کردند.

ساقدوشان عروس از ربوده شدن لیموزین جان سالم به در بردند

به محض ورود به محل کلیسا در ماساچوست، شش ساقدوش عروس با هم در لیموزین منتظر ورود به مراسم عروسی بودند. اما حادثه‌ای که اتفاق افتاد چیزی نبود که هیچ کدام از آن‌ها انتظار داشتند. در یک لحظه یک مرد با چکش به شیشه‌های پنجره ماشین زد و راننده را تهدید کرد و به همه گفت که ماشین را ترک کنند. تا آنجایی که لباس‌های دنباله‌دار به ساقدوشان اجازه داد شوکه و به سرعت ماشین را ترک کردند و پا به فرار گذاشتن رباینده با ماشین را تماشا کردند.

ساقدوشان آنچنان که هیچ اتفاقی نیافتاده می‌بایست به کلیسا می‌رفتند و در راه روی کلیسا راه می‌رفتند. برای اینکه بهترین روز زندگی عروس و داماد را خراب نکنند، منتظر شدند تا مراسم به پایان برسد و بعد اتفاق خارج از کلیسا را به اطلاع همه رساندند. خارج از کلیسا توسط پلیس محاصره شده بود. تازه عروس و داماد با تشویق میهمانان به بیرون از کلیسا آمدند و مجبور شدند از محل جرم عبور کنند.

زنی که شوهرش را کشت و معشوقه‌اش را مجروح کرد

مطمئنا بدترین اتفاقی که برای یک نفر می‌افتد این است که در صبح عروسی‌اش داماد را در خانه معشوقه‌اش پیدا کند. بدتر از آن هم این است که کسی که آن‌ها را پیدا می‌کند عروس باشد. در سال ۱۹۶۶ میلادی کالینز، روز قبل از عروسی‌اش در خانه‌اش در بالتیمور در حال سرگرم کردن میهمانان خود بود که نامزدش را در ساعت ۲ ظهر برای خرید چند شیشه مشروب به بیرون از خانه فرستاد. اما از اون خبری نشد و کالینز فردای آن روز در ساعت ۱۱ صبح به آدرسی در مرکز شهر رفت و از صحنه‌ای که با آن رو به رو شد شوکه شد. اما به نظر کالینز برای این صحنه آماده بود.

هنگامی که میلدرد به در خانه رسید محکم به در کوبید. زنی که در را باز کرد با چاقو زخمی کرد و بلند گفت که اجازه نمی‌دهد نامزدش با او ازدواج کند. هر زن دیگری بود از ادامه دادن این ماجرا عقب می‌کشید، اما میلدرد به سبب کار در کلاب‌های شبانه با خود اسلحه حمل می‌کرد. در همان حال بر روی خواهر معشوقه نامزدش اسلحه کشید و او را نیز زخمی کرد. کالینز نامزدش را کشت و دو زن را مجروح رها کرد و رفت. کالینز در محاکمه خود عنوان کرد که این کار را فقط برای دفاع از خود انجام داده است.


دست راست داماد DJ عروسی را با تهدید اسلحه ربود

این موضوع در ابتدا مانند یه شوخی بود، اما در حقیقت اینگونه نبود و سبب رعب و وحشت میهمانان شد. همه چیز زمانی شروع شد که عروس و داماد پس از عقد به سمت میهمانان آمدند تا شب را در کنار آن‌ها سپری کنند. DJ قرار بوداولین آهنگ را برای رقص دو نفره عروس و داماد آماده کند، اما در عوض با تهدید اسلحه مواجه شد.

نکته عجیب این داستان این است که فرد رباینده دست راست داماد بود. داماد در آخرین لحظات او را به عنوان دست راست خود جایگزین پسرعمویش کرد، اما از این مرد خیلی کم می‌دانست. درست است این مرد به اندازه کافی برای نقش‌اش در عروسی مورد اعتماد نبود، اما میهمانان انتظار این کار را از او نداشتند و نمی‌دانستند چه می‌خواهد بکند. دست راست داماد ابتدا یه گلوله به سمت آسمان شلیک کرد و بعد با تهدید اسلحه DJ را ربود و فرار کرد. پلیس دو ماه بعد او را دستگیر کرد.

نامزد سابق عروس با شلیک سه گلوله به سمت عروس او را کشت

قتل در روز عروسی داستان تکان دهنده‌ای است که البته وحشتناک نیز است. در سال ۱۹۹۹، عروس منهتنی Gladys Ricart و خانواده‌اش برای گرفتن عکس یادگاری جمع شدند، در همان حال دوست پسر سابقش آگوستین گارسیا با اسلحه سه تیر به Gladys شلیک کرد و او را در مقابل میهمانان و خانواده‌اش به قتل رساند.

گارسیا با وجود فیلم‌های ویدئویی که توسط میهمانان عروسی گرفته شده بود و انبوهی از شاهدان عینی که شاهد این حادثه وحشتناک بودند، عنوان کرد که این کار را برای دفاع از خود انجام داده است. او ادعا کرد که گمان میکرده که این دو با هم دوست هستند و اطلاعی از عروسی نداشته است. این یکی از مزخرف‌ترین و مضحک‌ترین دفاع‌هایی است که تا به حال شنیده بودیم. او گفته بود که در روز عروسی متوجه شده بود که در کیف خود اسلحه دارد. حتی وکیل او نیز سعی داشت تا اعلام کند که گارسیا این کار را برای دفاع از خود انجام داده است. او در حال حاضر در حال گذراندن مجازات ۳۰ ساله‌ای است که در سال ۲۰۰۲ برای او صادر شد.

کشته شدن عروس و داماد توسط خواستگار حسود

شکست عشقی بر روی افراد به طرق مختلف تاثیر می‌گذارد، اما افراد معدودی هستند که آن را بهانه انجام قتل می‌کنند مگر اینکه دیوانه باشند. متاسفانه افرادی بسیاری هستند که دست به این کار‌های دیوانه‌وار و وحشیانه می‌زنند. این اتفاق به سال ۱۸۹۹ و عروسی در میزوری برمی‌گردد. تازه عروس و داماد، فرانک واکر و ماد دوشورن بعد از عقد و وقتی در خانه یکی از اقوام خود مشغول خوردن شام بودند که این فاجعه رخ داد.

میهمانان عروسی با خوشحالی در حال خوردن شام بودند که گلوله‌هایی به طور مستقیم از طریق پنجره اتاق غذاخوری شلیک شد که ابتدا با شدت به کودکی برخورد کرد و او را زخمی کرد و بعد عروس و داماد که در میز غذاخوری مشغول غذا خوردن را کشت. بعدا قاتل به نام چارلز رانکین توسط خانواده عروس و داماد شناسایی شد. او خواستگار قبلی عروس بوده که جواب رد شنیده بود. رانکین را زمانی پیدا کردند که خودکشی کرده و نامه‌ای نوشته بود و در آن به همه چیز اعتراف کرده بود.

کشته شدن ۶۴ نفر و داماد در آتش وسزی تالار عروسی

هنگامی که محل برگزاری عروسی آتش گرفت، عروسی هندی که قرار بود عاشقانه و شاد برای عروس و داماد و حدود ۵۰۰ نفر برگزار شود، به یک کابوس تبدیل شد. گورو راغاوندر ۳۸ ساله و عروسش جشن عروسی خود را در یک سالن بزرگ در محله Srirangam برگزار کردند. اما سقف سالن عروسی آتش گرفت و آتش به سرعت در تمام سالن گسترش پیدا کرد. آتش سوزی زمانی آغاز شد که تجهیزات عکاسی عروسی بیش از حد گرم شدند.

احتمالا گرمای شدید تجهیزات الکتریکی ناگهان سقف را به آتش کشید و موجی از خشم را به وجود آورد که مجموعا ۶۴ تن از میهمانان را به قتل رساند. فاجعه مرگباری که علاوه بر ۶۴ تن جان داماد را هم گرفت. ویرانگری این فاجعه در روز عروسی بیانگر این موضوع است که چطور آتش می‌تواند به سرعت گسترش یابد. در حالی که اکثر میهمانان قصد فرار از آتش را داشتند در زیر دست و پا کشته شدند و بقیه نیز زمانی که سقف فرو ریخت مردند.

جذاب ترین اخبار امروز در سرویس وبگردی

خدا کند ترامپ کرونا نگیرد!

ماجرای تخلیه بیمارستان برای بمب عمل‌نکرده در بدن رزمنده/ خطرناک‌ترین جراحی که یک پزشک ارتشی انجام داد + تصاویر

چگونه مصرف دیتای گوشی را کاهش دهیم؟

نوشته‌های سنگ قبری قدیمی در ایران درباره بیماری شبیه کرونا! + عکس

۸ مکان خوفناک که کمتر کسی جرات بازدید از آن را دارد/ از گذرگاه مرگ تا مسیر فرشتگان! + تصاویر

پیرمرد فقیری که با یک عکس میلیونر شد + عکس

عاقبت مشهورترین سرکردگان داعش/ سنگ تمامی که صدام در ظهور تروریسم تکفیری گذاشت + تصاویر

رنگ‌های جدیدی که نامشان را هم نشنیده‌اید + تصاویر

وصیت عجیب یک رزمنده قبل شهادت/ پیکر مرا در سردخانه نگه دارید!

۷ اشتباه روزانه که مو‌ها را پیر می‌کند!

منبع: وینوک

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کیانا
۱۴:۰۳ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
والا دیوونن دیگه
Iran (Islamic Republic of)
حانیه
۱۳:۲۹ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
حانیه
۱۳:۲۹ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
.
۲۳:۱۷ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
خوب بودفقط اون زنه که نامزدشو کشت دیگه خیلی وحشیگریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
ی عروسی بود ما رفتیم ی اتوبوس مهمونای که ماشین نداشتنا سوار کرد ی پیکنیکم توش بود روش که منفجر شد همه سوختن خواهرا دوماد و مادرشم تو اتوبوس بودن
Iran (Islamic Republic of)
J. K
۲۰:۲۷ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
چه خوبن! کاشکی منم اونجا بودم
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۴:۱۵ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
واقعا دوس داری جاشون باشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
خیلی عروسی ها با بمباران هواییه امریکا تبدیل شد به عزا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
یادمه اوایل دهه هفتاد اتفاق دلخراشی در کردستان رخ داد اگه اشتباه نکنم، که عروس وداماد در سانحه رانندگی با خودرو رنو5 در روز عروسی شان جان باختند ود اخبار سراسری تلویزیون توسط آقای فواد بابان گوینده آن روزهای اخبار اعلام شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
مثل همسایه ما که عروسیشون تا 3 صبح تو کوچه صدا نوار بزن برقص این است مردم آزاری
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۱۱:۴۰ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
چند مراسم عروسی با پهباد آمریکا مورد هدف قرار گرفته است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
تو افغانستان و پاکستان که تعداد زیادی از عروسی ها توسط پهبادهای آمریکا و ناتو مورد اصابت موشک قرار گرفتند .
ای کاش در مورد اینها هم می نوشتید .
یک چیز دیگر اینکه تو کشور خودمان هم از این اتفاقات تو عروسی ها مثل زدن و ربودن و کشتن هم داریم .
اونها را بنویسید که مردم کمی هوشیار باشند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
جالب و غم انگیز