ترافیک سنگین در اتوبان تهران - قم

با وجود توصیه به عدم سفر به دلیل شیوع کرونا، هم اکنون ترافیک سنگینی در آزادراه تهران - قم محدوده عوارضی اول گزارش شده است.

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز مدیریت راه‌های کشور در گزارش ساعت ۱۳ امروز اعلام کرد که هم اکنون ترافیک نیمه سنگینی در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری و همچنین ترافیک نیمه سنگینی در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس وجود دارد.

بیشتر بخوانید: وضعیت ترافیک محور‌های مواصلاتی در ۲۸ اسفند 

همچنین بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌ها ترافیک سنگینی در آزادراه تهران - قم محدوده عوارضی اول گزارش شده است.

بر اساس اعلام این مرکز از آخرین وضعیت جاده‌های شمالی هم اکنون ترافیک سنگینی در جاده کرج - چالوس محدوده بیلقان گزارش شده است.

ترافیک در محور فیروزکوه (جنوب به شمال) محدوده شهر دماوند نیمه سنگین است و تردد در محور هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت روان است.

همچنین آزادراه چالوس - مرزن آباد و بالعکس هنوز مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آن یعنی محور قدیم چالوس - مرزن آباد انجام می‌شود.

آخرین وضعیت جوی راه‌ها از بارش برف و باران در برخی از جاده‌های استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و چهارمحال و بختیاری خبر می‌دهد.

همچنین بارش باران در برخی از جاده‌های استان‌های مازندران، گیلان، همدان، مرکزی، اصفهان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و بوشهر آغاز شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
مگه پلاک غیر استان راه میدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
ای بابا
یعنی اینهمه توصیه و خواهش رو اینها نشنیدند و نخواستند عمل کنند؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
بعضی ها چقدر بی فکرن
آخرین اخبار