بانوان بسیجی شهر بستان برای تولید ماسک و دستکش آستین بالا زدند

فرمانده حوزه بسیج خواهران حضرت فاطمه الزهرا (س) بستان از راه اندازی کارگاه دوخت و تولید ماسک و دستکش در این شهر خبر داد.

طرفی فرمانده حوزه بسیج خواهران حضرت فاطمه الزهرا (س) بستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان خوزستان، نیاز مردم به وسایل بهداشتی و حفاظت از سلامت بیش از پیش شد، بطوریکه با افزایش خرید تجهیزات بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده برای پیشگیری از ابتلا به کرونا، با کمبود مواجه شدیم.

بانوان بسیجی شهر بستان برای تولید ماسک و دستکش آستین بالا زدند

او افزود: به همین منظور، کارگاه دوخت و تولید ماسک و دستکش با همت و تلاش حوزه بسیج خواهران بستان راه اندازی شد و روزانه ۲۰۰ عدد ماسک و ۴۰۰ جفت دستکش در این کارگاه تولید می‌شود.

طرفی بیان داشت: بعد از تولید و بسته بندی ماسک‌ها و دستکش‌ها به همکاری خواهران بسیجی حوزه بسیج خواهران حضرت فاطمه (س) بستان، این اقلام به صورت رایگان در سطح شهر و روستا‌های بخش توزیع می‌گردد.

فرمانده حوزه بسیج خواهران حضرت فاطمه الزهرا (س) بستان در پایان اظهار کرد: با هماهنگی صورت گرفته با تعدادی از بسیجیان پیش بینی می‌شود در فاز نخست  ۱۸ هزار ماسک تهیه و بین شهروندان توزیع گردد.

بانوان بسیجی شهر بستان برای تولید ماسک و دستکش آستین بالا زدند

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.