مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۲۸ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث چهارشنبه ۲۸ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ماده محترقه در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد محترقه توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری بخش خرم آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کنند.

سرهنگ شاه نظری گفت: در بازرسی از محل فعالیت این متهم ۸ هزار عدد انواع مواد محترقه و آتش زا کشف و وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق کابل‌های مخابراتی با ۷ فقره سرقت در ساری 

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان "ساری، گفت: ماموران کلانتری ۱۱ ساری در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، فردی را در حال سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در محدوده بلوار پاسداران مشاهده و دستگیر کردند.

او از کشف ۳۰۰ متر کابل سرقتی از متهم خبر داد و افزود: متهم در ادامه تحقیات و بازجویی‌های به عمل آمده به ۷ فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.