بازدید از دو کارگاه تولید ماسک و مواد ضد عفونی کننده در شیراز

مدیر کل دادگستری فارس به همراه رئیس سازمان صمت فارس از دو کارگاه تولیدی ماسک و مواد ضد عفونی کننده در شیراز بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، باتوجه به اهمیت  تهیه، تولید و توزیع ماسکهای بهداشتی به عنوان یکی از اقلام بهداشتی موثر در مقابله با شیوع کرونا، جهت حفظ سلامت مردم و همچنین تلاش در راستای تمهیدات لازم برای تأمین ماسک و محصولات بهداشتی، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس ، ظفر افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، حمید رضا ایزدی رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان و سردار یدالله بوعلی جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس از شرکت شیراز پوپلین و محصولات بهداشتی و ضد عفونی کننده آرای سان رونیکا) بازدید کردند.   

مدیر کل دادگستری فارس گفت: با هدف رفع موانع تولید، امروز بازدیدی از دو کارگاه تولیدی ماسک و مواد ضد عفونی کننده در شیراز انجام شد

حجت الاسلام والمسلمین موسوی افزود: در این بازدید‌ها مشکلات و چالش‌های پیش روی تولید بیشتر این دو کارخانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که کمبود نقدینگی، مشکلات قضایی و کمبود الکل سد‌های پیش روی تولید این دو کارخانه بود.

مدیر کل دادگستری فارس گفت: در جلسه‌ای با مالکان این دو کارخانه، مصوب شد مشکل نقدینگی و کمبود الکل برطرف و تولید با ظرفیت بیشتری انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی بیان کرد: کشور ما در شرایط خاصی قرار دارد و باید تلاش کنیم تا موانع پیش روی تولید مواد ضد عفونی کننده و بهداشتی در اسرع وقت برداشته شود.

ایزدی با تاکید به عرضه سریع اقلام و کالا‌های بهداشتی تولیدی در واحد‌های صنعتی، گفت: یکی از اصلی‌ترین وظایف وزارت صمت  و سازمان  صمت فارس تولید و توزیع است، افزود: در شرایط حساس امروزی و با تلاش استاندار، سایر مسوولین ذی ربط و تولید کنندگان به دنبال این هستیم تا کالا‌های تولیدی واحد‌های صنعتی در اسرع وقت، از طریق مبادی مشخص و قانونی توزیع و در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

او اظهار داشت: با توجه به افزایش تقاضای کالا‌های بهداشتی نظیرانواع ماسک، لباس‌های بیمارستانی و انواع ژل و محلول ضد عفونی کننده بمنظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با معاونت غذا و دارو، علاوه بر شرکت‌هایی که به صورت رسمی ماسک تولید می‌کنند واحد‌های تولید البسه بیمارستانی نیز در کنار خط تولید خود برخی از دستگاه‌ها را به تولید ماسک اختصاص داده‌اند.

ایزدی تصریح کرد: تلاش می‌شود همگام با سراسر کشور با پیگیری مسوولین  عالی رتبه استان و کشور و سایر فعالین اقتصادی و تولیدکنندگان با تشریک مساعی بتوانیم نیاز‌های استان و کشور را حل کنیم و بر این بحران بوجود آمده فائق آییم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.