سونی فیلم جدید وین دیزل را دیجیتالی منتشر می‌کند

کمپانی سونی اعلام کرده نسخه دیجیتالی فیلم «بلادشات» با نقش آفرینی وین دیزل را منتشر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، با استناد به اینکه تعداد بی سابقه‌ای از سینما‌های آمریکا به دلیل ویروس همه گیر کرونا تعطیل شده اند، کمپانی سونی تصمیم گرفته فیلم سینمایی «بلاد شات» با بازی وین دیزل را ۲۴ ماه مارس (۵ فروردین) به صورت دیجیتالی منتشر کند. به این ترتیب سونی جدیدترین کمپانی شد که پروژه سینمایی خود را خیلی زود به صورت دیجیتالی منتشر می‌کند.

این فیلم سینمایی در آمریکا با پرداخت مبلغ ۱۹.۹۹ دلار در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت. میزان پرداختی کشور‌های بین المللی نیز در روز‌های آتی اعلام خواهد شد. پیش از بحران ویروس کرونا در سینما‌ها بیشتر تولیدات سینمایی حداقل تا نود روز بعد از نمایش آن‌ها در نمایش خانگی منتشر نمی‌شدند.

سونی نیز به جمع کمپانی‌های سونی و یونیورسال و برادران وارنر پیوست که محصولات خود را خیلی زود به صورت دیجیتالی منتشر کردند؛ از جمله فیلم‌های سینمایی «پرندگان شکاری»، «راه بازگشت»، «شکار» و «مرد نامرئی».

فیلم سینمایی «بلادشات» در حدود ۱۰ روز پیش در سینما‌های آمریکا اکران شد و در افتتاحیه فروشی ۹.۲ میلیون دلاری رقم زد و در جایگاه دوم گیشه پشت سر انیمیشن «به پیش» قرار گرفت. از آن زمان چندین سینمای زنجیره‌ای در آمریکا تعطیل شدند و در بسیاری از ایالت‌ها هم سینما‌ها تا اطلاع ثانوی برای جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل هستند.

این فیلم سینمایی توسط دیوید ویلسون کارگردانی شده و داستان یک سرباز را روایت می‌کند که در عملیات کشته می‌شود اما با نیرو و توانایی‌های ابر انسانی به زندگی باز می‌گردد. بازیگران دیگر این فیلم شامل ایزا گونزالز، سم هیوگان و توبی کبل می‌شوند. بلادشات ۴۵ میلیون دلار بودجه داشته است. نقد‌های این فیلم عموما منفی بوده و امتیاز ۳۵ برای این فیلم در راتن تومیتوز ثبت شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Turkey
Abdulrahman
۱۷:۵۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
عالسیت
آخرین اخبار