۴ کشته و مصدوم در ناپایداری‌های جوی دیروز کرمان

مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: در اثر ناپایداری‌های جوی دیروز در استان، متاسفانه یک جوان فوت کرد و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

نوروز امسال با کارناوال شادی در محله‌ها

مجید سعیدی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: دیروز در اثر بارش شدید تگرگ، باران و صاعقه در شهرستان‌های شمالی استان شاهد خسارات جانی بودیم.

او افزود: در شهرستان بافت، یک جوان ۲۳ ساله در اثر برخورد صاعقه جان باخت و سه نفر دیگر در همین شهرستان مصدوم شدند.

سعیدی با بیان اینکه این افراد کشاورز بودند و در حین سرکشی به باغات در باران و تکرگ گرفتار شده بودند، افزود: برخورد صاعقه هم باعث تشدید حادثه شد. 

او با اشاره به اینکه بیشترین بارش‌های دیروز در شهرستان‌های شهربابک، بافت، رابر، راور و زرند گزارش شده است، بیان داشت: در برآورد‌های اولیه، شدت بارش‌ها به باغات و زمین‌های کشاورزی آسیب زده که منتظر دریافت گزارشات تکمیلی فرمانداری‌ها هستیم.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: در شرق استان نیز شاهد وقوع طوفان و گرد و خاک بودیم به طوری که شدت غبار و آلایندگی در شهرستان فهرج  به ۹۰ برابر حد مجاز رسید.

او با بیان اینکه براساس پیش بینی سازمان هواشناسی، بارندگی‌ها و ناپایداری جوی در استان تا فردا نیز ادامه دارد از مردم خواست به هشدار‌ها توجه کنند تا شاهد حوادث مشابه نباشیم.

انتهای پیام/ م 

 

برچسب ها: ناپایداری جوی ، فوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار