بارش‌های رگباری در کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:برای امروز افزایش ابرو از اواخر وقت بارش‌های رگباری و وزش باد لحظه‌ای در استان پیش بینی می‌شود.

مریم سلاجقه، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه آسمان استان صاف تا کمی ابری است گفت: امروز افزایش ابر، وزش باد لحظه‌ای و از اواخر وقت بارش‌های رگباری در شمال وغرب و وزش باد نسبتا شدید در استان پدیده غالب است.

او افزود: این شرایط جوی تا روز شنبه هفته آینده در استان حاکم است.

سلاجقه با اعلام اینکه به دلیل بارش‌های رگباری احتمال آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌های فصلی وبارش تگرگ در مناطق مستعد پیش بینی می شود اظهار کرد:مردم از رفتن در کنار حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

او بیان کرد: در مناطق شرق استان وزش باد به همراه گردوخاک  باعث کاهش دید وکاهش کیفیت هوا خواهد شد.

سلاجقه گفت: در حالی که کهنوج در ۲۴ ساعته گذشته با ۳۴ درجه‌ی سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته لاله زار و شهربابک با یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۶ درجه‌ی سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۲۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.