رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

عمل به توصیه‌های پزشکی گامی در کاهش زحمت نیرو‌های درگیر با کرونا

هاشمی عمل به توصیه‌های پزشکی را برای کم کردن زحمات این قشر از جامعه برای کنترل شیوع کرونارا امری مورد تاکید دانست.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران پیام نوروزی خود که در کنار پرسنل خدوم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بیان کرد با اشاره به این نکته که سال ۹۸ سالی پر فراز و نشیب بود گفت: سال سختی را پشت سر گذاشتیم و امید است با آغاز بهار امید به فردا نیز شکوفه بزند و باید گفت نوروز امسال را با حالتی متفاوت شروع میکنیم.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به سیل نوروز ۹۸ گفت: ما در نوروزسال ۹۸ شاهد سیل در دو استان گلستان و خوزستان بودیم، اما نوروز ۹۹ را باید با اپیدمی کرونا که در سراسر کشور شکل گرفته است و همه بخش‌های اقتصادی فرهنگی هنری بهداشتی و نظامی را تحت شعاع قرار داده است شروع کنیم.

هاشمی ادامه داد: هدف ما حفظ سلامتی خود، خانواده و جامعه است و برای رسیدن به این هدف باید رفتاری متفاوت در عید امسال داشته باشیم و با ماندن خود در منزل و پرهیز از دید و بازدید‌های عید و سفر‌های زیارتی و سیاحتی در مسیر سلامت خود، خانواده و جامعه گام برداریم.

او با اشاره به تلاش‌های کادر پزشکی و دیگر دستگاه‌های مرتبط برای کنترل شیوع ویروس کرونا گفت: قشر پزشکان و دیگر دستگاه‌های خدماتی جامعه در چنین شرایط سختی برای حفظ سلامت شما جان خود را به خطر انداختند و وظیفه ما این است با در خانه ماندن و عمل به توصیه‌های بهداشتی زحمت آن‌ها را کاهش دهیم.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در جهت کنترل شیوع ویروس کرونا بسیاری از مراجع تقلید نظر‌هایی دادند و بسیاری از آن‌ها عمل به این نظر‌ها را واجب دانستند.

هاشمی با گرامیداشت نام و یاد امام راحل و شهدا گفت: لازم است در این سال جدید یادی کنیم از امام راحل و شهدا و سردار قاسم سلیمانی که با فدا کردن جان خود امنیت را برای ما رقم زد.

او در ادامه با اشاره به خط و مشی آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله هاشمی با دید توسعه‌ای که بر کشور داشت همواره جزء افرادی بود که دیرتر از همه ناامید می‌شد و زودتر از همه به مسائل پیش رو امیدوار بود و امیدواریم مسیر او که همان اعتلای جمهوری اسلامی ایران بود ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار