عباسی خبر داد؛

ضدعفونی معابر و خیابان‌های اصلی منطقه ۱۴ شهرداری تهران

شهردار منطقه ۱۴ تهران از گندزدایی و ضدعفونی معابر و خیابان‌های این منطقه با استفاده از دستگاه پاشنده محلول ضدعفونی خبر داد.

رضا عباسی شهردار منطقه ۱۴ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات مراحل ضدعفونی معابر و خیابان‌های منطقه ۱۴ تهران اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا، همه‌ معابر اصلی، مکان‌های پرتردد، ایستگاه‌های اتوبوس و مترو منطقه ۱۴ با همکاری آتش نشانی، نیرو‌های مردمی و همکاران در مدیریت شهری ضدعفونی شدند.

وی افزود: امروز نیز معابر و خیابان‌های اصلی و پر تردد منطقه ۱۴ با استفاده از دستگاه پاشنده‌ محلول ضدعفونی کننده‌ ساخت داخل ضدعفونی شدند.

شهردار منطقه ۱۴ تهران ادامه داد: این دستگاه تا شعاع ۲۰ متری خود را پوشش می‌دهد و تا مسافت ۱۵ کیلومتری را این دستگاه در یک رفت و برگشت ضدعفونی می‌کند.

عباسی با بیان اینکه تمام اماکن دیگر را نیز همکاران ما در آتش نشانی با دستگاه‌های کوچک‌تر ضدعفونی می‌کنند، گفت: خیابان‌های اصلی منطقه از جمله پیروزی، پرستار و سایر معابر اصلی با تلاش آتش نشانان و همه‌ عوامل شهری ضدعفونی می‌شوند.

شهردار منطقه ۱۴ تهران درتداوم ضدعفونی معابر در ایام نوروز بیان کرد: شبانه روز مشغول این کار هستیم.

او ادامه داد: ماشین‌های شوینده و ضد عفونی کننده در زمان‌های مختلف خدمات رسانی خواهند کرد و ما ساعت تعطیل نداریم.

عباسی بیان کرد: ما حتی منازل شهروندانی که دچار این ویروس شده‌اند را به صورت خیلی محرمانه و در زمان‌های هماهنگ شده ضدعفونی می‌کنیم.

شهردار منطقه ۱۴ تهران گفت: برای مقابله با ویروس کرونا و به منظور ارتقای سلامت عمومی به طور ۲۴ ساعته در خدمت مردم و شهروندان منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار