آوایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

شعار جهش تولید نسخه‌ای شفابخش برای جامعه

وزیر دادگستری گفت: شعار جهش تولید نسخه شفابخشی برای جامعه ما خواهد بود و به یاری خدا این شعار محقق می‌شود.

سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ از سوی رهبر انقلاب مبنی بر «جهش تولید» گفت: امسال هم مانند سال‌های قبل از سوی رهبر انقلاب نامگذاری بسیار حکیمانه‌ای برای سال انتخاب شد؛ البته شعار سال گذشته با تمام تحریم‌های بی رحمانه تاحدودی محقق شد.

او افزود: با وجود شیوع ویروس کرونا طی یک ماه گذشته در کشور، تحقق رونق تولید قدرت ملی کشور را بالا برد و همچنین آرامش جامعه را ارتقا داد و علی‌رغم برخی کمبود‌ها و احتکار برخی، تمام محصولات مورد نیاز مردم در فروشگاه‌ها جایگزین شد، این اقدام نشان می‌دهد که ما در بخش تولید داخلی به حدی رسیده‌ایم که توانستیم سریعاً وضعیت بحرانی را به وضعیت عادی برگردانیم.

آوایی تصریح کرد: شعار جهش تولید با همت ملت، دولت و سایر قوا محقق خواهد شد، این شعار نسخه شفابخشی برای جامعه ما خواهد بود و به یاری خدا این شعار عملی خواهد شد.

وزیر دادگستری با بیان اینکه عزم دولت برای اجرای نظرات رهبری جدی است، گفت: دولتمردان خود را مکلف می‌دانند که با تمام توان در جهت اجرایی شدن بیانات رهبر انقلاب تلاش کرده و گام بردارند، بیانات رهبری کارشناسی است و ایشان مشکلات کشور را دقیق می‌شناسند لذا نامگذاری هر سال بر مبنای کار کارشناسی دقیق مقام معظم رهبری است.

او اظهار کرد: معتقدم با اجرای شعار جهش تولید، تا پایان سال ۹۹ قدم‌های خوبی در جهت جهش تولید خواهیم داشت.

آوایی با بیان اینکه اعتماد به‌نفس یکی از ارکان مهم تحقق جهش تولید گفت: اینکه ما فکر کنیم، چون در شرایط تحریم قرار داریم و اقدامی از ما بر نمی‌آید، می‌تواند به تولید کشور ضربه بزند، سال قبل با تمام این محدودیت‌ها توانستیم قدم‌های بزرگی بر داریم.

وزیر دادگستری با بیان اینکه در تحقق دولت الکترونیک قدم‌های رو به جلویی برداشته‌ایم گفت: مردم باید همراه دولت و تولیدکنندگان باشند. برای تحقق شعار سال ۹۹ همه باید با هم تلاش کنند.

آوایی گفت: دولت، مجلس و قوه قضاییه باید راه را برای تولیدکنندگان هموار کنند، من بسیار خوشبین هستم که امسال با تمام این محدودیت‌ها و مشکلات می‌توانیم قدم‌های بزرگی برداریم، امیدواریم همدلی ملت با دولت ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: جهش تولید ، شعارسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار