فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

تدبیر خانواده سردار شهید سلیمانی برای پیشگیری از کرونا را ستود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پیامی ضمن تبریک سال نو به خانواده شهید سلیمانی از تدبیر آن ها برای حضور نیافتن در مزار سردار دل ها با هدف حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از ویروس کرونا قدردانی کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز به مناسبت سال نو با صدور پیامی به خانواده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این روز را خدمت آن بزرگوارن تبریک گفت و از تدبیر آن ها برای حضور نیافتن در مزار سردار دل ها با هدف حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از ویروس کرونا قدردانی کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

خانواده معزز، معظم، مکرم، بزرگوار و صبور سردار سرافراز اسلام سیدالشهدای مقاومت، نور چشمان ما سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همسر همراه، یاور مقاوم، فداکار و صابر و فرزندان دلبند عزیز انقلابی، مومن و ولایت باور آن شهید جاوید و سعید

سلام علیکم

در ماه خداوند جلیل ماه نزول رحمت الهی و در عشیه شهادت ابوالحسن امام موسی ابن جعفر (ع)  و با اعتماد و اطمینان به لطف ذات اقدس محول الحول و الاحوال به استقبال سال نو می‌رویم.

امید به میمنت فرخنده مبعث رسول مهربانی و خوبی‌ها حضرت محمدابن عبدالله (ص) حال همه بندگان عالم و رهوران طریق حق و حقیقت و دلدادگان او به احسن الحال دگرگون شود.

ضمن درود به ارواح مطهر شهیدان و امام شهیدان و آرزوی سلامتی به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی؛ اما، جای ابر مجاهد ابوالفتوح جبهه‌های بین المللی مقاومت اسلامی قلب ملت ایران، تندیس اخلاق و ادب، عرفان و اخلاص سپهسالار دل‌ها سپهبد شهید عزیزمان سردار حاج قاسم سلیمانی خالی است.

دعا می‌کنم آن بنده پاکیزه، عارف، مخلص، صدیق و فداکار آن دوست خدا، رفیق ائمه هدی (ع)، آن مهربان با مردم را ذات اقدس اله العالم با پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) و خاندان پاکش محشور فرماید و به برکت وجود نازنین این ابر مرد بی نظیر و شهید جاوید به خانواده معظم  و معززش صبر جمیل و توفیق ادامه دهندگی آن مسیر حقیقت الهی را عنایت فرماید.

اینجانب به عنوان خادم کوچک مردم در سپاه ثارالله استان کرمان، دوست، برادر و سرباز کوچک شهید حاج قاسم از محضر شریف شما خانواده بزرگوار و والامقام آن شهید، برادران و خواهران و همچنین خانواده سردار شهید عزیز حسین پورجعفری به واسطه تدبیر بسیار به جا و منطقی و اعلام اینکه به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و حفظ سلامتی مردم عزیز استان در روز اول سال تحویل به مرقد شریف و منور آن شهید در کرمان حاضر نشدید و از همه عواطف سرشار از معنویت و عشق به آن مرد الهی برای سلامتی مردم گذشتید، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم. قطعا این تدبیر، منطق همان ضلع سوم حقیقت پاسداری حاج قاسمی است، مکتبی بودن، انقلابی بودن و این مردمی بودن شما عین همان بزرگوار است.

امیدوارم خداوند منان و مهربان همیشه شما را با عزت روز افزون در مسیر حقیقت و مکتب حاج قاسم که همانا مکتب زیبایی ها، پاکی ها، گذشت ها، ولایت پذیری و ولایت باوری، مقاومت و ایستادگی‌ها در مسیر حق است، استوار بدارد.

ما همیشه در این مکتب، کنار شما خانواده آن مراد خود خواهیم بود.

برادر، دوست و سرباز کوچک حاج قاسم
حسین معروفی

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار