شروع زندگی مشترک در قرنطینه/ جشن دونفره

زوج جوان ماهشهری زندگی مشترک خود را با برگزاری جشن ۲ نفره آغاز کردند که با القای حس امید و روز‌های روشن بعد از کرونا به مردم، هموطنان را به ماندن در خانه و حفظ سلامتی و جان عزیزانشان دعوت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با آغاز سال نو، فاطمه گاموری و محمد درخشان زوج جوان ماهشهری نیز طی یک اقدامی پسندیده زندگی مشترک خود را بدون هیچ تشریفاتی آغاز کردند، برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان جشنی دو نفره گرفتند و راهی خانه بخت شدند.

زیباترین اتفاق زندگی این زوج جوان خوشبخت در ساده‌ترین حالت ممکن شکل گرفت که با این اقدام قابل تحسین خود پیامی را به هموطنان منتقل کنند و در این شرایط حساس و بحرانی کشور که هر روز شاهد جان باختن چندین نفر از مردم کشورمان هستیم، از مردم بخواهند با ماندن در خانه، رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از حضور غیرضروری در هر اجتماع و امکان عمومی، سلامتی خود را تضمین کنند.

هر دختر و پسر جوانی وقتی نیمه گمشده خود را پیدا می‌کنند و پیمانی همیشگی می‌بندند که سال‌ها در کنار هم زندگی کنند؛ آرزو دارند در این روز خانواده‌شان به خصوص پدر و مادر در کنارشان باشند تا این این روز را برای آن‌ها دلپذیرتر سازند، اما در این شرایط این زوج جوان مراسم ازدواج‌شان را به دور از خانواده شان جشن گرفتند تا پیام مهمی را به هم وطنان خود منتقل کنند و بار دیگر اهمیت و جدیت مقابله با شیوع کروناویروس را یادآور شوند.

از دیگر جوانان در آستانه ازدواج نیز بخواهند به این شکل و بدون نیاز به تشریفاتی با عشق و امید زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

حال که این زوج خوش فکر این سنت نیک را بنا نهادند، تلنگر خوبی برای همه ما باشد که با پرهیز از مسافرت رفتن‌ها و دید و بازدید‌های عیدانه به نوبه خود در مدیریت این بحران سهیم باشیم و با ماندن در خانه دعای خیرمان را بدرقه راه زوج‌های جوانی کنیم که زیباترین اتفاق زندگی‌شان به جای برگزاری مراسمی باشکوه و دعوت از ده‌ها نفر؛ دو نفره جشن می‌گیرند.

منبع: فارس
انتهای پیام / ش ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.