با تلاش هلال احمر خوزستان؛

بیش از ۲۶۳ هزار نفر غربالگری و تب سنجی شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، بیش از ۲۶۳ هزار نفر مورد غربالگری و تب سنجی قرار گرفتند.

علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و بسیاری از استان‌ها از جمله؛ خوزستان تمامی دستگاه‌های اجرایی و امدادی نظیر؛ سپاه پاسداران، بسیج، نیرو‌های امدادی، ارتش و... وارد صحنه شدند و اقداماتی در حوزه وظایف خود انجام دادند.

او افزود: جمعیت هلال احمر خوزستان نیز با برپایی ۷۵ پست ویژه غربالگری، تب سنجی و آموزش همگانی در سراسر استان با ۳۱۵ نفر از  اعضای جمعیت هلال‌احمر درحال روز ارائه خدمت است و تاکنون ۲۶۳ هزار و ۴۹۱ نفر مورد تب سنجی قرار گرفته اند، ضمن اینکه ۹۰ هزار و ۱۴۰ عدد بروشور آموزشی نیز بین شهروندان توزیع شده است.

خدادادی، توزیع ۲۶ هزار و ۱۸۱ عدد ماسک و ۳۳ هزار و ۶۱۸ عدد ژل و سایر مواد ضدعفونی کننده را از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز عنوان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان مجموع خدمات ارائه شده از سوی این جمعیت در روز‌های کرونایی را ۴۱۳ هزار و ۴۳۰ مورد عنوان کرد و بیان داشت: تا مهار و شکست ویروس کرونا به خدمت رسانی ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار