کاهش ۶۰ درصدی تردد خودرو‌ها در سطح شهر

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از کاهش ۶۰ درصدی تردد خودرو‌ها در سطح شهر در مقایسه با نخستین روز‌های فروردین سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اصغر آدی بیگمدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریزگفت: در روز‌های منتهی به نوروز ۹۹ و همچنین روز‌های آغازین سال جدید، میزان تردد خودرو‌ها نسبت به زمان مشابه سال گذشته کاهش بیش از ۶۰ درصدی داشته است.

او ادامه داد: با رصد دوربین‌های مرکز کنترل و نظارت بر ترافیک تبریز، خلوت بودن خیابان‌ها و کاهش تردد خودرو‌ها در سطح شهر به شکل قابل توجهی به چشم می‌خورد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز است کاهش میزان تردد خودرو‌ها را ناشی از شیوع ویروس کرونا دانست و گفت: با قدردانی از شهروندانی که برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا در خانه می‌مانند، امیدواریم دیگر شهروندان نیز این موضوع مهم را رعایت کنند و از سفر غیرضروری حتی در داخل شهر پرهیز کنند.

او همچنین به اجرای طرح "ایمن تبریزیم ۲" اشاره کرد و افزود: این طرح که شامل خط کشی خیابان‌ها و معابر اصلی و فرعی و نصب تجهیزات ترافیکی می‌شود، توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک و همچنین شهرداری‌های مناطق ۱۰ گانه در حال اجرا است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار