افزایش ۱۷۹ درصدی کشفیات مواد مخدر در مرودشت/توقیف پژو و کشف ۱۰۰ کیلو تریاک

مهم‌ترین حوادث امروز سوم فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه سوم فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

افزایش ۱۷۹ درصدی کشفیات مواد مخدر در مرودشت

سرهنگ دوم فرهام عسکری گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و سایر پلیس‌های تخصصی و کلانتری و پاسگاه ها، کشفیات مواد مخدر در سال ۹۸ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به میزان قابل توجهی رشد داشته است.

او با اشاره به افزایش ۱۷۹ درصدی کشفیات مواد مخدر افزود: ۳۷۱ نفر قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر هم در این مدت دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شدند.

جانشین انتظامی مرودشت در پایان با اشاره به آسیب‌های مواد مخدر، تصریح کرد: برخورد جدی و قاطع با فروشندگان مواد مخدر و اجرای طرح‌های مختلف امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز در سال جاری هم یکی از اولویت‌های پلیس می‌باشد و انتظار داریم شهروندان هر گونه اخبار و اطلاعات را در خصوص خرید، فروش، حمل و نگهداری مواد مخدر و یا هر گونه فعالیت‌های مجرمانه را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع ماموران برسانند.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در کوار

سرهنگ علی بابایی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی این شهرستان اقدام به کنترل و بازرسی از خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی کردند.

او با بیان اینکه ماموران موفق شدند یک دستگاه وانت نیسان حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کنند، افزود: در بازرسی از این خودرو، مقادیری قطعات خودرو قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با اشاره به دستگیری یک نفر قاچاقچی و معرفی وی به مراجع قضائی، بیان کرد: ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

توقیف پژو و کشف ۱۰۰ کیلو تریاک

سرهنگ علیرضا نوشاد بیان کرد: مأموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور بندرعباس-داراب، به یک پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راننده با به جا گذاشتن خودرو متواری شد، افزود: در بازرسی دقیق از این سواری، میزان ۱۰۰ کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ نوشاد با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری کماکان ادامه دارد، تصریح کرد: مبارزه با سوداگران مرگ اولویت اصلی پلیس این شهرستان است و ما با هماهنگی مقام قضائی، آرامش را از آنان خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار