مهم‌ترین حوادث امروز ۲۹ اسفندماه سال ۹۸

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۹ اسفندماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنج شنبه ۲۹ اسفندماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف دام قاچاق میلیاردی در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف کشف ۲۲ راس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: مأموران انتظامی بخش اوز این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک وانت نیسان حامل مشکوک و آن را توقیف کردند.

او اضافه کرد: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد این خودرو حامل ۲۲ رأس گوسفند قاچاق و بدون مجوز دامپزشکی است.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه در این خصوص یک نفر متهم دستگیر شد، افزود: ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فوت راکب موتورسیکلت در برخورد با سمند

رئیس پلیس راهور فارس گفت: فردی موتورسوار در برخورد با سواری سمند در ورودی شهر قدیم لارستان، جان خود را از دست داد.

سرهنگ مصطفی عباسی رئیس پلیس راهور فارس بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف منجر فوت در ورودی شهر قدیم لارستان، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران مشاهده کردند یک سواری سمند در محور مذکور با فردی که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال طی طریق بوده برخورد و منجر به فوت راکب شده است.

رئیس پلیس راهور استان تصریح کرد: کارشناسان علت وقوع این حادثه رانندگی را حرکت خلاف جهت راننده موتورسیکلت اعلام کردند.

واژگونی نیسان با ۲ کشته و مجروح

رئیس پلیس راه شمال فارس از فوت و مجروحیت ۲ نفر بر اثر واژگونی وانت نیسان در محور شیراز-دارنگون خبر داد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور شیراز-دارنگون به مأموران اعلام شد.

او افزود: بلافاصله ماموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک وانت نیسان با ۲ سرنشین در مسیر مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن سرنشین در دم فوت و راننده مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه شمال فارس با بیان اینکه کارشناسان علت وقوع این حادثه رانندگی را تجاوز از سرعت مقرره از سوی راننده اعلام کردند، به رانندگان توصیه کرد: از عجله و شتاب بی مورد در هنگام رانندگی خودداری و برای حفظ سلامتی خود و همسفران به قوانین احترام بگذارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار