سیل بند‌های رودخانه کرخه در دشت آزادگان تحت نظارت مسئولان

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار دشت آزادگان گفت: بازدید‌های مستمر و شبانه روزی از سیل بند‌های رودخانه کرخه در این شهرستان انجام می‌شود.

سعید عوده زاده معاون عمرانی فرماندار شهرستان دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به وقوع سیلاب در ابتدای سال ۹۸ در استان خوزستان و بسیاری از شهر‌ها و روستا‌های حاشیه رودخانه کرخه، بازدید‌های مستمر و شبانه روزی از سیل بند‌های این رودخانه به همراه  سید محسن حسین زاده ساداتی  مدیر مطالعات تلفیق و ژئوماتیک از سیل بند‌های منطقه هوفل انجام می‌شود.

او افزود: با توجه به اینکه در بعضی از نقاط احتمال فرسایش و ریزش سیل بند‌های خاکی وجود دارد، لذا ضروری است در نقاطی که قوس رودخانه‌ها زیاد است ساحل سازی و احداث دیواره ساحلی با مصالح سنگی ضروری است، انجام گردد.

عوده زاده بیان کرد: به منظور اولویت بندی و اجرای طرح‌های مربوطه این معاونت برنامه ریزی منسجمی انجام داده و به صورت جهادی در حال انجام است.

به گفته معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار دشت آزادگان، ۵ اولویت اول؛ صفر هوفل شرقی، علی آباد هوفل، جرگه سید علی، سابله جنب بیمارستان صحرایی و ابوحمیظه هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.