بارش شدید باران در خراسان رضوی

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: مطابق پیش بینی‌های انجام شده و هشدار‌های داده شده بارش شدید باران در استان آغاز شده است و تا پایان امشب به نقطه اوج خود می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجتعلی شایانفرمدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به حجم سنگین بارش‌ها و شدت آن،  آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها، رودخانه‌ها و تحت تاثیر قرار گرفتن رودخانه‌های روستایی و فرعی دور از ذهن نیست.

او ادامه داد: تمامی نیرو‌های امدادی در سطح شهر‌ها و جاده‌ها از جمله پلیس، هلال احمر و آتش‌نشانی و نیز دستگاه‌های اجرایی بحران‌مدار از جمله آب، برق و گاز در حالت آماده باش و فعال قرار دارند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: تا کنون حادثه خاصی در استان گزارش نشده است و امیدواریم با توجه کافی مردم به هشدار‌ها و رعایت اصول ایمنی، اوقات امن و بدون حادثه‌ای را تا صبح فردا سپری کنیم.

شایانفر افزود: بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی شدت بارندگی از عصر امروز به اوج خود می‌رسد و بارش‌ها تا ظهر چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد.

بنا بر اعلام اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی، سامانه بارشی فعال در این استان ظرف امروز و فردا چهارم فروردین موجب بارندگی شدیدی می‌شود.

اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی روز سوم فروردین ماه علاوه بر پیش‌بینی تداوم این وضعیت جوی تا روز چهارشنبه ششم فروردین ماه جاری، نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر شهری، سیلابی شدن مسیل‌ها و جاده‌ها در سطح استان به عموم مردم هشدار داد.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.