رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

خدمات دهی ۷۵۰ تخت بیمارستانی و قرنطینه به بیماران کرونایی فارس

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تاکنون در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان فارس، ۵۰۰ تخت بستری، ۵۰ تخت مراقبت‌های ویژه و ۲۰۰ تخت قرنطینه برای خدمت به مردم آماده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهرزاد لطفی روز گذشته در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تولید و توزیع یک میلیون و ۱۰۰ هزار ماسک و ۲۳۳ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در استان فارس خبر داد و افزود: ۴۱ هزار لیتر از محلول یاد شده در دانشکده داروسازی شیراز تولید شده است، همچنین خدمات سلامت برای ۳۱۵۰ بیمار بستری مشکوک به کرونا، انجام شده و ۱۷۵ نفر نیز، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام اینکه تاکنون از سوی مراقبان سلامت و پزشکان خانواده، خدمات پایش، مراقبت و آموزش مرتبط با این بیماری در استان به صورت تلفنی به بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از مردم استان ارایه شده افزود: ۹ مرکز سرپایی مرجع در شیراز و ۳۹ مرکز ۱۶ ساعته در سطح استان فارس، ۲۸ هزار بیمار را معاینه کرده و خدمت رسانی‌های مورد نیاز انجام شده است.

او از لطف خداوند، حمایت مسوولان ارشد استان فارس و همکاری مردم برای کاهش بار این بیمار قدردانی کرد و از مردم خواست تا باپیوستن به پویش ملی «در خانه بمانیم»، مجموعه سلامت فارس را در شکست کرونا یاری دهند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار