کد خبر: ۷۲۹۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳
کد خبر : ۷۲۹۳۴۸۴
مهدی انجیدنی در توییتر نوشت:

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات توسعه سامان در حساب توییتری خود نموداری از ساعت اوج استفاده مردم از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی انجیدنی مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات توسعه سامان که پیش از این در حساب توییتری خود مطلبی مبنی بر درصد بالای مخاطبان سریال نوروزی «پایتخت» و کاهش استفاده مردم از پیامرسان‌ها در ساعت پخش این سریال منتشر کرده بود، ساعتی پیش نموداری از ساعت اوج ارسال پیام‌های مردمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.


بیشتر بخوانید: آمار وزیر ارتباطات از میزان جذب مخاطب سریال پایتخت


مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات توسعه سامان در توییتر نوشت:

"در زمان پخش سریال پایتخت افت محسوسی در ارسال پیام شخصی داریم.
نکته قابل توجه دیگر تغییر در سبک زندگی مردم در دوران کرونا است. ساعت اوج ارسال پیام قبلا حدود ۲۲:۳۰ بود که آرام آرام به نیمه شب و اکنون به ۰۰:۵۵ بامداد منتقل شده است. "

سبک زندگی مردم در دوران کرونا تغییر کرده است

انتهای پیام/ 

سوالات کرونا-پایین خبر دسکتاپ
بانک مسکن
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
سوالات کرونا-پایین خبر دسکتاپ
بانک مسکن
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
سوالات کرونا-پایین خبر دسکتاپ
بانک مسکن
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
سوالات کرونا-پایین خبر دسکتاپ
بانک مسکن
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
سوالات کرونا-پایین خبر دسکتاپ
بانک مسکن
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر