نخستین جشنواره موسیقی مجازی آوا خوزستان برگزار می‌شود

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری نخستین جشنواره موسیقی مجازی آوا در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر آریایی نیا معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: جشنواره موسیقی آوا به صورت مجازی در جهت ایجاد شادی و نشاط اجتماعی،ارتقاء سطح فرهنگ عمومی و با تمرکز بر آگاهی‌بخشی مؤثر با زبان موسیقی در دو بخش خوانندگی (کلاسیک،پاپ،سنتی و محلی) و نوازندگی (کلیه سازها) برگزار می شود.

او شناسایی استعدادهای برتر موسیقی استان،ارتقاء سطح موسیقی به ویژه در بخش های تکخوانی و تک نوازی،ارتقاء سطح فرهنگ عمومی،آگاهی بخشی به جامعه از طریق موسیقی و بهینه سازی اوقات فراغت را اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

آریایی نیا با اشاره به شرایط شرکت در این جشنواره بیان داشت: کلیه مراحل این جشنواره از انتشار فراخوان،دریافت،بررسی و داوری آثار به صورت مجازی است و هیچ محدودیت سنی در این جشنواره وجود ندارد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه در آثار ارسالی باید از اشعار و قطعات موسیقی مجاز استفاده گردد، افزود: آثار ارسالی باید در قالب ویدئو و از ۳ تا ۵ دقیقه باشد و ویدئوهای ارسالی باید در محیط خانه و بدون تجهیزات فنی و تنها با موبایل ضبط شده باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: نام و نام خانوادگی،میزان تحصیلات،شهر محل سکونت،آدرس پستی و شماره تماس همراه اثر ارسال شود و علاقه مندان می توانند آثار را به دبیرخانه جشنواره به شماره های فریدون وزیری۰۹۱۶۶۱۴۴۶۱۲،شیروان بختیار ۰۹۳۵۳۸۹۳۵۷۱ و حسن شیخ رباط ۰۹۳۸۱۴۵۵۷۷۲ ارسال کنند وبرای آثار برگزیده در هر بخش، لوح تقدیر همراه با هدیه فرهنگی از طریق پست ارسال می گردد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.