کاهش چشمگیر تردد و سفر‌های نوروزی در محور‌های گناباد

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گناباد گفت‌: تردد در محور‌های چهار گانه شهرستان گناباد در یک هفته اول سفر‌های نوروزی ۶۵ درصد کاهش داشته است.

علیرضا شناسایی رئیس میراث فرهنگی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گناباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افزود: به استناد آمار‌های کمیته راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ستاد خدمات سفر شهرستان در طی این مدت ۶۴ هزار و ۴۰۰ خودرو در چهار محور گناباد – فردوس، گناباد- قائن، گناباد- تربت و گناباد – بجستان تردد کرده اند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۵ درصد کاهش داشته است.

 او گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه‌های لازم مبنی بر پرهیز از مسافرت و پذیرش مسافر در شهرستان، تعطیلی اماکن اقامتی و پذیرایی، مجموعه‌های فرهنگی و تاریخی شاهد این حجم کاهش سفر و عبور و مرور در محور‌های گناباد بودیم.

رئیس ستاد خدمات سفر گناباد ادامه داد: بیشترین عبور و مرور در تاریخ ۲۸ اسفند با حدود ۱۱ هزار خودرو و کمترین عبور و مرور در تاریخ ۳ فروردین با ۷ هزار خودرو به ثبت رسیده است.

شناسایی گفت: در طی این مدت محور گناباد – تربت حیدریه با بیش از ۲۲ هزار خودرو و محور گناباد – فردوس با ۷ هزار و ۵۰۰ خودرو شاهد بیشترین و کمترین تردد بوده اند.


انتهای پیام//ح. ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.