ماموران قلابی در بم به دام پلیس افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: ۳ مامور قلابی با یک تعداد سلاح سرد و گرم و تعدادی تجهیزات از آن‌ها در شهرستان بم دستگیر شدند.

ماموران قلابی در بم به دام پلیس افتادندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ اکبر نجفی فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت:  ۳ مامور قلابی با  یک تعداد سلاح سرد و گرم و تعدادی تجهیزات از آن‌ها در شهرستان بم دستگیر شدند.

نجفی گفت: شهروندان از افراد مشکوکی که خود را مامور انتظامی و یا سایر نهاد‌ها معرفی می‌کنند مدارک شناسایی معتبر بخواهند.

فرمانده انتظامی بم گفت : پس از وصول اخباری در خصوص تردد چند نفر در سطح حوزه که خود را مامور پلیس معرفی کرده اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت؛ که ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی محل تردد ماموران قلابی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی ۳ نفر متهم و مانور قلابی را در مخفیگاهشان دستگیر شدند که ماموران نیرو انتظامی پس از بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی غیر مجاز، ۳ خشاب و تعدادی فشنگ، یک تیغه شمشیر، بیسیم، دستبند فلزی ویک شوکر و همچنین تعدادی جلیقه و لباس پلیس نوپو را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: ماموران همچنین در بازرسی از منزل متهمان یک خودرو پژو پارس و ۲ خودروی پراید و تعدادی پلاک جعلی که متهمان برای اهداف شوم خود استفاده می‌کردند را توقیف کردند که تحقیقات در خصوص جرائم متهمان ادامه دارد.

سرهنگ نجفی به شهروندان توصیه کرد: در برخورد با افرادی که خود را مامور نیروی انتظامی و یا سایر سازمان‌ها و نهاد‌ها معرفی می‌کنند حتماً مدارک شناسایی معتبر درخواست کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طریق تماس با ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار