مسدود بودن محور ریگان_ ایرانشهر تا اطلاع ثانوی/ مسیر جایگزین فهرج_ زاهدان است

جانشین پلیس راه ریگان ایرانشهر گفت: به دلیل طغیان رودخانه‌ها و تخریب چندین دهانه پل در محور ریگان ایرانشهر این مسیر تا اطلاع ثانوی مسدود است.

مسدود بودن محور ریگان_ ایرانشهر تا اطلاع ثانوی/ مسیر جایگزین فهرج زاهدان می‌باشدسروان غضنفری پور جانشین پلیس راه ریگان _ایرانشهر امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ گفت: بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در مسیر ترانزیتی ریگان چابهار باعث تخریب چندین دهانه پل گردید که این امر مسدود شدن محور را در پی داشته است.

او در ادامه افزود: رانندگان مسیر ریگان _چابهار می‌توانند از مسیر جایگزین فهرج_ زاهدان تا اطلاع ثانوی تردد نمایند.

جانشین پلیس راه ریگان ایرانشهر با اشاره به اینکه این محور در ۵۰ کیلومتری از شهرستان وخارج از استان کرمان است،گفت: به دلیل خسارت زیاد در این محور از سمت سیستان و بلوچستان امکان تردد در این محور وجود ندارد.

غضنفری پور خاطر نشان کرد: این محور بعد از مسجد ابوالفضل دچار ریزش پل وتخریب قسمت‌های زیادی از جاده ترانزیت ریگان چابهار شده است.

او عنوان کرد: تلاش برای بازگشایی این محو توسط نیرو‌های راهداری سیستان و بلوچستان و استان کرمان شهرستان ریگان ادامه دارد.

بارش شدید باران وطغیان رودخانه‌ها طی دو روز گذشته در استان سیستان و بلوچستان و ریگان باعث خسارات زیادی به را‌ه ها وزیر ساخت‌های شهرستان ریگان شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار