تنور مهر را گرم نگه میداریم

مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز گفت: مهربانی تعطیل بردار نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرضا دستغیب با اشاره به فراگیری و همچنین اعمال روش‌های برخورد با کرونا ویروس در هفته‌های گذشته و تعطیل شدن بسیاری مراکز عمومی و موثر خواندن این روش در مهار و جلوگیری از توسعه کرونا ویروس در جامعه، افزود: هر چند در سرا‌های مهربانی در شیراز بسته و از فیزیک لازم برای تجمیع خیرین برخوردار نیستیم، اما دل‌های خیرین و نوع دوستان در پیوندی معنوی با یکدیگر تعطیل بردار نیست.

او اظهار کرد: خیران آماده مشارکت در تامین نیاز‌های نیازمندان هستند و نوع دوستان شیرازی در این برهه از زمان نیازمندان واقعی شهرمان را فراموش نمی‌کنند و هر آنچه در توان دارند در این روز‌های سخت با نیازمندان تقسیم می‌کنند تا تنور مهر، گرم بماند.

او با بیان اینکه نیک اندیشان در ابتدا باید کمک‌های خود را به همسایگان، خویشاوندان و افراد بی سرپرست و بدسرپرست اهدا کنند، اظهار داشت: مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز آمادگی کامل دارد تا کمک‌های نوع دوستان را با هماهنگی و رعایت نکات بهداشتی به دست نیازمندان واقعی برساند.

دستغیب عنوان کرد: خیرین می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۲۳۴۱۴۳۷، ۳۲۳۶۰۸۳۷ تماس و نسبت به هدایت کمک‌های خود به سمت نیازمندان هماهنگی کنند.

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز گفت: با توقف فعالیت‌های اقتصادی خرد در جامعه بسیاری خانواده‌ها از کسب درآمد‌های اندک محروم و اینک به صف نیازمندان پیوسته اند و توجه به این مهم می‌طلبد تا مهربانی رابیش از گذشته تقسیم کنیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.