رهایی ۳۲۰ خوزستانی از چنگال کرونا

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از بهبود و ترخیص ۳۲۰ نفر مبتلا به ویروس کرونا در استان خوزستان خبر داد.

رهایی ۳۲۰ خوزستانی از چنگال کرونافرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با تلاش شبانه روزی خادمان سلامت مردم در حوزه بهداشت و درمان، از ابتدای شیوع کرونا در استان خوزستان، تا امروز ۶ فروردین ۹۹، از مجموع ۵۲۴ نفر مبتلای قطعی به کرونا ویروس، ۳۲۰ نفر از افرادی که در بیمارستان بستری شده بودند، با بهبودی حالشان از بیمارستان مرخص شدند.

او افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲ نفر دیگر در استان خوزستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

ابول نژادیان بیان کرد: طی مذکور، ۷ مورد در کلانشهر اهواز، ۴ مورد در شهرستان دزفول، ۴ مورد ماهشهر، ۲ مورد باوی، شهرستان‌های خرمشهر، کارون، باغملک، شادگان و شوش هر کدام یک مورد ابتلا را گزارش کرده اند که با ابتلا این افراد به ویروس کرونا، شمار مبتلایان در استان خوزستان به ۵۲۴ نفر رسید.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته، مورد فوتی بر اثر ابتلا به این بیماری ویروس کرونا ثبت نشده است و تعداد قربانیان این ویروس در استان خوزستان همچنان همان ۶۵ نفر باشد.

او از عموم مردم خواست با اجتناب از تردد‌ها و سفر‌های غیرضروری درون و برون استانی، از شیوع بیش از پیش بیماری ویروس کرونا جلوگیری نمایند تا شاهد ابتلا هموطنان دیگر به این ویروس نباشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.