کاهش ابتلا به کرونا و تلفات جانی ناشی از آن، مهم ترین استراتژی در خوزستان

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان گفت: مهم ترنی استراتژی و اولویت در استان در روزهای شیوع ویروس کرونا، کاهش تلفات جانی و ابتلا به این ویروس است.

محمد صادق کریمی کیا مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شرایطی که طی روز‌های اخیر بر جامعه حاکم شده تهدیدی  به نام ویروس کرونا است که تمامی جوامع بشری را تحت تاثیر قرار داده و سلامت و جان بشر را نشانه گرفته و تا به امروز حدود ۴۲۳ هزار نفر را مبتلا کرده و ۱۹ نفر را نیز به کام مرگ کشانده است.

او سرایت و انتقال سریع ویروس کرونا به سایر افراد جامعه را یکی از ویژگی‌های این ویروس عنوان کرد و افزود: سرعت انتقال این ویروس به حدی است که در کمترین زمان از کشور‌های دنیا را در می‌نوردد و تا به امروز حدود ۱۹۴ کشور دنیا را با خود درگیر کرده است.

کریمی کیا اظهار داشت: از زمانیکه ویروس کرونا به خوزستان وارد شد، تمهیدات و اقدامات مقابله‌ای برای مواجهه با این ویروس از سوی شورای سلامت استان و با دستور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان اندیشیده و اجرایی گردید و اولین مورد ابتلا به این بیماری از استان شناسایی و تحت درمان قرار گرفت.

این مقام مسئول تصریح کرد: درحال حاضر که ۵۲۴ نفر در استان خوزستان به ویروس کرونا مبتلا و شناسایی شده اند و اقدامات درمانی و تلاش برای بهبود آن‌ها در حال انجام است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان بیان داشت: یکی از مهم‌ترین استراتژی‌ها در استان، کاهش تلفات جانی و ابتلا حداقل‌ها به این بیماری است و با تدابیر انجام شده در استان، این اولویت به قوت خود باقی است.

تکمیل می‌شود...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.