سونی صفحه بارگزاری بازی‌ها را حذف می‌کند

به تازگی ثبت اختراعی جدید از سوی سونی به ثبت رسیده است که نشان می‌دهد سونی قصد دارد صفحات لودینگ بازی‌ها را حذف کند.

سونی صفحات بارگزاری بازی‌ها را حذف می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سونی مدت زیادی است که در حال کار روی قابلیتی است که به وسیله آن بتواند کاری کند تا کاربران صفحه بارگیری را مشاهده نکنند و بتوانند به سرعت وارد بازی شوند. اما اخباری که درگذشته از کنسول PS5 در فضای مجازی منتشر شده بود نشان می‌داد که سونی قصد دارد از این قابلیت در کنسول  مذکور استفاده کند و انتظار می‌رود این قابلیت هنگام عرضه کنسول PS5، همراه آن باشد. اما به تازگی یکی از وب سایت‌های معتبر تحلیل بازی اعلام کرده است که به تازگی سونی یک پتنتی را به ثبت رسانده که به کاربران این امکان را خواهد داد تا از صفحات بارگزاری به طور کامل عبور کنند.

به این ترتیب گیمرها دیگر نباید مدت نسبتا زیادی را برای اجرای یک بازی صبر کنند و می‌توانند به سرعت وارد محیط بازی شوند. ظاهرا این قابلیت جدید نه تنها در بازی‌های آفلاین به داد گیمرها خواهد رسید، بلکه گیمرها می‌توانند در عناوین آنلاین نیز از آن استفاده کنند و به این ترتیب گیمرها هرگز در هنگام اجرای بازی آنلاین از سایر افراد عقب نخواهند ماند و اجرای بازی باری آن‌ها بسیار لذت بخش‌تر از گذشته خواهد بود.

سونی صفحات بارگزاری بازی‌ها را حذف می‌کند

ظاهرا این قابلیت در هنگام اجرای عناوین آفلاین که گیمر بخشی از آن را تمام کرده باشد نیز به کار خواهد آمد و گیمر می‌تواند به سرعت و تنها با ورود به بازی، از ادامه آخرین Save خود بازی را ادامه دهد. همچنین گیمرها در گذشته برای خروج از بازی ابتدا باید بازی خود را ذخیره و سپس از بازی خارج می‌شدند؛ اما به وسیله این قابلیت جدید گیمرها نه تنها نیازی به ذخیره بازی نخواهند داشت، بلکه می‌توانند کنسول خود را در حین اجرای بازی خاموش کرده و پس از روشن کردن مجدد کنسول، ادامه بازی خود را انجام دهند.


بیشتر بخوانید: قابلیت جدید استوری اینستاگرام برای ترغیب کاربران به ماندن در خانه


علاوه بر این سونی اعلام کرده است که کاربر می‌تواند الگویی مشخص را برای ذخیره هرعنوانی انتخاب کند که هنوز اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست و باید تا زمان عرضه کنسول PS5 منتظر ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار